Helgen i Göteborg

Vi hade en Trevlig Helg i Göteborg.
Hela lördagen tillbringades på Liseberg,
så ni må tro att sonen och hans kompis trivdes
som fiskarna i vattnet.
Det var första gången vi övernattade på Gothia Tower,
som ligger precis på andra sidan gatan.
Ett jättefint hotell med ett perfekt läge,
för trötta barn som vill "hem" snabbt efter allt spring hela dagen.

Jag har ju berättat förut här på bloggen av sonen är en riktig "turgubbe"
Och första lotten han tog blev "naturligtvis" en stjärnvinst igen :-)

(En glad liten Gustav fick en stjärnvinst på "Ballerina-hjulet")


På Söndagen hann vi med en tur till Ikea och Freeport i Kungsbacka.
Jag gjorde FYND både här och där :-)

(Dessa hade jag ju redan innan, men dottern råkade ställa dom i diskmaskinen,
och då försvann ju de fina färgerna. Nu passade jag på att fynda 4st fär 239:-)



Kommer ni ihåg att Ikea släppte en tillfällig designkollektion i april?
Den hette "kryddstarkt" och fanns bara i en begränsad upplaga.
Jag hade turen att FYNDA det låga snygga bordet för halva priset.
Finns bara i 288 ex (tror jag att det var) Och nu har jag ett av dom :-)






I våras var ju tanken att jag skulle ha med mig ett par "Vågö-stolar" hem.
De var tyvärr slut då, men nu hade jag turen att få med mig ett par svarta.


Gissa om jag längtar efter att få ordning på baksidan,
så jag snart kan plocka fram detta nu ;-)








Kommentarer
Postat av: pysseliten

¨åHH gott synd att vi inte har vägarna förbi .

Kolla Göteborg lite med men idag betämde vi oss för skärgården då vi har turen att mannens bror har ett super fint ställe så håll tummarna för sol nu :)Då jag har fjäskat till mig en ledig fredag och en helg :)

2011-08-03 @ 21:10:21
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: angeliqa

Vilka fynd!! Jättefint kommer det bli :) Hoppas vi får "efterrätt" hos er på matstaffetten...... Det var inget dåligt spa! :D Hihi

2011-08-04 @ 11:15:05
URL: http://blogg.mama.nu/viljoravstal
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Härligt att höra om er toppenhelg.

2011-08-05 @ 09:38:28
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0