Musik i badrummet


För ett par veckor skulle drömmen om musik i badrummet
bli verklighet. Men det blev minst sagt PROBLEM!!!
Jag har nämligen utökat mitt trådösa Sonos-system.
Och efter att ha försökt koppla ihop det  helt själv,
så höll jag på att "bli galen".
Att länka in en ny "zoner"  var inte det stora problemet.
Alldeles för lätt nästan.
Men när sedan högtalarkablarna skulle "skalas"
och plus och minus hit och dit..... PUHH!!!
(Då blev det genast besvärligare för mig;)

När jag äntligen fixat detta så fick jag bara ljud i en högtalare.
På det viset har det nu vart i dessa veckor.
Jag måste ha fått ett "måndags-exemplar"
Igår var jag iaf  på Hifi-klubben och klagade.
De trevliga killarna skickade med mig ett nytt paket hem.
Så idag ska jag ge dessa "högglansiga saker" en ny chans.
Nu hoppas jag verkligen att det var det var fel på den ena,
och att inte jag klantat mig med någon felkoppling eller så.
Vore ju riktigt pinsamt!

Jag är så glad över inköpet med detta musik-system.
Så härligt att kunna spela på flera ställen i huset nu:)
Är du en "musik-älskare" som jag?
Då rekommenderar jag verkligen att du tar en närmare titt
Sonos system, som säljs bl.a på Hifi-klubben.
Där kan du också boka en tid för en demonstration!


Såhär ser den nya controllern till Sono-systemet ut.
Den kan kontrollera musik i upp till 32 rum!!

Kommentarer
Postat av: Proforma... igen!

Oj... det är ju precis vad jag är ute efter! Men det är säkert hutlöst dyrt!??

Att du är så duktig på att koppla ihop sådana tekniska saker, det överlåter jag alltid till man och som!

Trevlig helg!

Kram Irene

2009-08-21 @ 13:42:03
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Proforma

Glöm... igen! Jag glömde helt enkelt att ta bort det :)

Kram

2009-08-21 @ 13:43:01
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Vårt hus vid havet

Vad duktig du är som kan sånt! Själv får jag utbrott över all teknik som inte fungerar, jag förstår mig inte på sånt, så det känns avlägset att jag skulle knata in på Hifi o få en demonstration, är rädd att jag inte skulle fatta nåt alls!

Där är maken min räddare!

Trevlig helg! / Jenny

2009-08-21 @ 15:02:28
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com
Postat av: Ingmarie

Klart jag gillar musik...i alla lägen!Underskatta INTE dig själv för du verkar ju vara rena rama elektrikern.....Kör på!!!

2009-08-21 @ 17:06:42
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Therése

Oj, 32 rum!

Undrar vem som har användning för den fullt ut till så många rum :-)

Ja den räcker ju lugnt till våra 5 då iaf!

Och det verkar ju va en väldigt bra och smart grej det där!



Ha en trevlig helg!

Kram Therése

2009-08-22 @ 01:09:41
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0