Musik Musik

Ja, musik är något jag knappt "kan leva utan"

Glad, ledsen , kär, bekymrad ,....

Ja, Det finns alltid något att lyssna på vilken sinnes-stämning man än är i.

När jag var i tonåren gick stereon på högsta volym jämt.
(inte konstigt att jag börjar få dålig hörsel;)

Jag hade mitt rum på andra våningen, och hörde inte jämt när mamma "skrek"  SÄÄÄNK!!!

Så istället stod hon och blinkade i trappen. Och när det "blinkandet" kom,

då visste jag att det var dags att sänka volymen ,,, fniss.



Jag har länge drömt om en anläggning där jag slipper allt vad skivor heter.

(Tyvärr är jag nämligen ganska slarvig av mig
när det gäller att hålla iordning på dessa
)

I somras fick jag då se min "drömanläggning" som kommer från SONOS .

Startpaketet köpte jag mig själv i födelsedagspresent i höstas.

Så nästa dröm är att utöka systemet

(Har fått presentkort som snart ska utnyttjas:)

Gillar ni musik?

Beyoncé tycker jag har en härlig röst, och denna låten har spelats flitigt
härhemma de senaste veckorna.



"Karlsloken" är inte hemma., så nu åker vinglaset fram,
 och ljudet upp  på HÖGSTA VOLYMEN


P.S.  Blir väl till att kolla på idolfinalen, även fast jag inte tycker att det är

vart nåt vidare bra  idol-år :(

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Micka

Halloj!

Ha ha, rätta takter "Loten", känner igen det där med o "botta" stereon, det har ju vi gjort många ggr ihop o det blir säkert fler tillfällen oxå... Tycker faktiskt Kevin var en värdig vinnare av idol som har varit bra hela tiden!

Kul o följa din blogg!

Kram Micka

2008-12-13 @ 13:56:23
Postat av: Lotta

Micka:

Håller med dig.

Tycker också att Kevin var en värdig vinnare.

Vi får väl snart ta den där kvällen med o "botta stereon" snart igen ;)

Jag hör av mig, kram

2008-12-14 @ 00:01:45
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0