Årets Färg 2013

Efter en vecka med sol och bad
(ett dopp räknas väl när man kallas för "badkruka")
så har man jobbat ett par dagar igen.
Det är sjukt kul att vara tillbaka på jobbet,
och jag smider planer för våren för förändringar och roliga "upptåg" i butiken.
 
Mycket handlar förstås om FÄRG, när man arbetar i en Colorama-butik.
Och så här i början av året är det ju intressant att börja spana på färgtrender
inför 2013!
 
Först ut blir en presentation av "Årets Färg" från Pantone,
som är smaragdgrön:
(bilden från Pantone)
 
Grönt har aldrig vart min favoritfärg men jag gillar den mer och mer....
Vad säger ni? Tycker ni Grönt är Skönt?
 
Imorgon blir det ännu ett färginlägg här på bloggen....
Underbara kulörer, helt i min smak :-)

Kommentarer
Postat av: pysseliten

härlig grön färg jag ahr bytt till grönt hemma i vardagsrum men inte den gröna ;(
Välkommen hem bada jag tror knappas att jag kommer göra det inte iallefall i havet :)

2013-01-17 @ 21:19:29
Postat av: Karinas inspiration

Hej Lotta!
Roligt att se att du har tid för bloggen igen och att ni fick möjlighet att ta lite semester:))
Smaragdgrönt är inte riktigt min färg heller!

Hoppas att vi syns på Coloramamässan i mars!
Kram Karina

2013-01-17 @ 23:03:36
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0