Alcro

Snart bär det iväg på en Stockholmsweekend!
Idag ska jag besöka vår färgleverantör Alcro,
sedan blir det Formex-mässan  och lite annat trevligt på Lördag-Söndag.
En härlig helg att se fram emot med andra ord :-)
 
Igår bloggade jag ju om Pantones "årets färg".
Idag kommer något som faller mig ännu bättre i smaken.
 
Alcro, Sveriges största färgleverantör, har tillsammans
med tidningen Elle tagit fram en interiör-kollektion, ad.elle
inspirerad av Elle-galan.
Såhär säger modechefen för tidningen: 
– I kollektionen ingår en klarröd, en varm guldmetallic,
en blank djupsvart och en starkrosa.
Det är färger som vi ser mycket i modet och som känns väldigt aktuella just nu. 
(Bilden från Alcro)
 
Kulörerna heter passande nog, Lipstick, Miss Elle,
Den lilla svarta, och Bling Bling.
4 "likes" från mig, och ännu en "likes" till  Alcro
som alltid levererar intressanta och snygga kartor
och samarbetar med de "främsta" :-)))))
-I dag uttrycker man sin identitet genom inredningen på samma sätt
som man alltid gjort med kläder och stil.
Vi ser mer och mer hur inredningsbranschen
hämtar inspiration från modevärlden och vice versa.
 Vill du läsa mer om detta hittar du det här på
Alcros hemsida.
 
Själv har jag faktiskt fått en inbjudan till Elles Designgala !!!!
Men tiden räcker inte till, snyft...
Istället planerar jag ju något som har med färg och mode
att göra till butiken.......
 
Trevlig Helg till er alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Pysseliten

Avis igen men idag ska vi flytta runt lite i vår butik på lite oljor och torkarnad lät det kul ? Nej inte direkt i vår gamla butik som sett sina bästa år . Men men fredag och jag ska vara ledigt 2 hela dar Jippi ha det så kul kram

2013-01-18 @ 08:28:20
URL: http://pysseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0