Stockholm Design Week 2013


Idag startar Stockholm Design Week! Och ikväll är det festligheter på Operaterassen, där Elle Interiör har sin Designgala. Berättade ju att jag fått en inbjudan men tackade Nej p.g.a att jag har ont om tid.
Men efter lite "övertalning" ångrade jag mig, och nu sitter jag på tåget
på väg upp till Sthlm.
För jag inser ju att detta tillfälle inte kommer tillbaka
och vem kan tacka Nej till detta?
Eventansvarig för Designpriset är Jenny Rathje,
och hon säger såhär om årets gala:
I år så har vi några riktigt kända, internationella gäster som flygs in och kommer att närvara vid prisutdelningen. Vi har även en helt ny kategori att dela ut pris till: Årets inredningsaccessoar! Tidigare har vi hållit till nere i Operakällaren men eftersom prisutdelningen i år är snäppet vassare och med fler gäster så har vi flyttat upp till Operaterrassen och anslutande Rotundan, en fantastisk lokal som egentligen tillhör Operahuset men som vi exklusivt får låna denna glammiga kväll. Jag tror verkligen att årets prisutdelning kommer bli en succé och definitivt möbelveckans snackis!
I år är vi uppe i 500 personer. Det är främst kända profiler inom inredningsbranschen, formgivare, fotografer, journalister och stylister, annonsörer, samarbetspartners och andra som jobbar med ELLE Interiör.
(Ikväll kommer bl.a Efva Attling dela ut pris på galan. Bilden från Elle Interiör)
 

En festklänning och högklackade skor är nerpackade,
och jag ser fram emot en trevlig kväll......
Och rapport kommer sedan på bloggen om alla pristagare:-)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Spännande och roligt det låter. Det gjorde du rätt i att du åker upp när du får ett sånt tillfälle.
Ha det nu riktigt bra.

2013-02-04 @ 17:30:31
URL: http://camillamelcker.blogg.se
Postat av: Pernilla

Klart du ska gå! ha det så kul!!

Kram Pernilla

2013-02-04 @ 20:40:49
URL: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0