Inredningsskola

Jag har tilbringat 2 dagar i Borås,
där jag vart på kurs hos Eco/Boråstapeter.
Den första dagen hade härlige Jon Eliasson
(ni känner väl igen killen från "Roomservice")
en liten inredningsskola, där vi fick många bra tips!
Denna mysige kille bjöd också på mycket inspiration från jobb han gjort.
Tapethistoria, Dagens trender och olika Inredningsstilar
var annat han pratde om. Vi fick också testa på att jobba med Jons projekt.

Dagen avslutade han med att visa ett helt nytt och oklippt
material med samarbetet på SVT:s nya serie:
"Hjälp vi flyttar ihop"
Så bänka er framför TV.:n kl 20,00 den 16april.
Programmet tror jag blir toppenbra!!!!



Det finns otroligt många fina restauranger i Borås.
Denna gång fick vi testa ännu ett nytt ställe för mig.
Boråstapeter bjöd på 3-rätters middag med gott vin på
"Svenska Krogen", som fått utmärkelse från "White guide".


Dag 2 kom Frida som driver Sveriges största inredningsblogg, Trendenser,
och höll ett mycket intressant föredrag om Trender och social media.
Intressant var det också att få höra hennes historia om när hon började blogga :-)

(Frida berättade också att hon har ett bokprojekt på gång :-)

Det händer mycket kul just nu :-)))
Efter dessa två mycket trevliga dagar ska nu väskan
packas om på nytt, och helgen ska tillbringas i Stockholm.
Titta här vilken tjusig inbjudan:




Trevlig Helg till er alla!!!!



 


Kommentarer
Postat av: pysseliten

har nyss kommit hem från en super st

essig dag på jobbet och råga på allt höll jag på och hävde med inredning igår i butiken så jag fått tennis armbåge går på tabletter nu känner mig så deppig ;(

Men har ledig helg så får vila då . Kramis

2012-03-30 @ 14:05:55
Postat av: Anna-Karin

Hej vad roligt att träffa dig i Borås och bra inlägg du gjort där du dessutom uppdaterade mig på vad krogen hette, hade helt fallit ur mitt minne. Ha det gott i Stockholm!

2012-03-30 @ 18:51:05
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Karinas inspiration

Låter som en rolig och inspirerande vecka!

Hoppas att du får en trevlig helg i Sthlm också!

2012-03-30 @ 21:36:20
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se
Postat av: Proforma - Irene

Gud vad mycket roligt du får vara med om! Hoppas det blir kul i Stockholm också! Trevlig helg!

Kram

2012-03-31 @ 00:05:34
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: PYSSELITEN

Vill bara önska en glad påsk hoppas ni kan njuta av nåra dar ledigt nu :)Kram

2012-04-04 @ 19:10:37
Postat av: Åse - Interiörguiden

Vilka fantastiska dagar! Kursen med Jon har jag också gått och den tyckte jag var riktigt bra. Stort lycka till med butiken Lotta!



Kram

2012-04-18 @ 21:23:54
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0