Wallop-Trendrapport från Midbec

Midbec, en av våra stora tapetleverantörer,
har inför året 2012 uppdaterat sin hemsida med helt ny design
och med många andra nyheter.
En helt fantastisk fin och bra sida!
Här kan man nu t.ex, om man är ute efter en speciell kategori,
söka/leta efter en färg eller ett mönster.
Jag sökte på randiga tapeter och fick en träff på hela 796st!!!

(Detta kommer garanterat bli ett mycket bra hjälpmedel
både för oss och våra kunder!)


Midbec kommer också inom kort att släppa sin nya trendrapport "Wallop".
Den kommer ge oss färska nyheter om livsstilar, inredningstips
och inspiration ungefär fyra gånger per år.
Här kommer förstås också nyheter om Midbecs produkter.
Detta ser jag fram emot!
Ditt exemplar kommer att finnas i bl.a Colorama butiker,
eller så kan du prenumerera på nyhetsbrevet.


Kommentarer
Postat av: pysseliten

den vill jag gärna ha i lådan ;) Kul att få inspration .Skulle behöva massa att läsa för på torsdag ska jag operera mig ;( så behöver va still och du vet ju svårt jag har för det berättar för dig på fejjan .Kram

2012-01-10 @ 08:03:20
Postat av: Åse - Interiörguiden

Det var verkligen på tiden att de gjorde något åt sin sida, eller hur! Det ska bli intressant att läsa deras trendrapport.



Kram

2012-01-10 @ 08:20:53
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Timo

Hej

Roligt att du tycker om sidan,kommer snart att hälsa på. Ha det så bra // Timo

2012-01-12 @ 13:31:09
Postat av: Timo

Hej, Kul att du gillar vår nya hemsida, vi höres snart.// Timo

2012-01-12 @ 13:36:03
Postat av: Sandra

Hejsan vilken otroligt fin blogg du har!



Jag vill inte verka desperat men jag behöver all hjälp jag kan få för att få så många röster på min son som deltar i en fototävling, så därför har jag nu ordnat en tävling för att belöna er samtidigt som ni belönar mig genom att ge eran röst!



Så gå in på länken (länk till min blogg, till detta tävlingsinlägg) och delta.

http://sandracederbom.blogg.se/2012/january/super-enkel-tavling.html

3 JÄTTE ENKLA saker behöver du göra och du har chansen att vinna ett presentkort på nelly.com!

Kom ihåg du har då gjort en god gärning, genom att hjälpa mig, det är enkelt!



Ha en fortsatt kanon dag!

2012-01-12 @ 14:37:29
URL: http://sandracederbom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Timo:

Det ser vi fram emot....

2012-01-13 @ 04:03:21
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0