En dag hos Dekora

Sitter nu på väg hem efter att ha tillbringat dagen i Anderstorp hos vår kakel-leverantör Dekora. Har fått se många fina nyheter och fått massor av inspiration både till hemmet och butiken. Jag har tagit mycket bilder som jag ska visa er framöver...

Fick också med den nya katalogen hem. Så för er som bor nära Hjo finns den att hämta i butiken imorgon.

Jag ska nu hem och packa.
Imorgon åker jag på färgkurs till Norge med Jotun i 4 dagar. Vet inte om jag får möjlighet att blogga därifrån.
Men annars "ses" vi i slutet av nästa vecka:-)


Kommentarer
Postat av: pysseliten

ha det så mys :)

2012-01-29 @ 20:07:55
Postat av: VÄLKOMMEN HEM

Mycket happening och kurser i ditt liv nu. JÄTTEKUL!

Hoppas vi kan ses på mässan nästan vecka! Jag är där på fredag. Slå mig en pling!

Kram, J

2012-02-03 @ 09:28:29
URL: http://valkommen-hem.blogspot.com
Postat av: VÄLKOMMEN HEM

Ses på mässan nästa vecka? Jag är där på fredag.

Slå en pling!

Kram, J

2012-02-03 @ 09:33:49
URL: http://valkommen-hem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0