Positiv stress

Sitter nu på tåget tillsammans med mannen för ännu en färgkurs i Stockholm! Jag vet inte hur vi (läs jag) alltid blir såå sen när jag ska med ett tåg. Men vi hann på i sista sekunden denna gången med :-)
Haha, att inte hinna slå ner rumpan innan tåget sätter fart är kanske ingen positiv stress. Men rubriken var menad till allt annat som händer runtomkring mig, och då är det viktigt att hålla humöret uppe.
Ett bra fråga till Dalai lama:
- varför är du alltid så glad?
- för att det känns bättre!


På tågresan ska jag ägna mig åt härlig blogg läsning och inspiration som jag inte hunnit med i veckan som gått. Vill också tipsa er om en toppenbra blogg idag. Det är Karina som driver Www.karinasinspirationsblogg.se
I torsdags var jag i "soliga Karlstad" på Alcro dag. Då trtäffade jag dessa trevliga tjejer!
Karina och Marie ifrån Colorama Forshaga:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0