Highlights

Highlights from the north!
Det är namnet på Decor Maisons nya tapetkollektion
som nu finns i butikerna.
Här inspireras vi av vårt nordiska kulturarv, i en modern tolkning.
Som vanligt har de lyckats fota fina bilder i spännande miljöer:






Berättelser från svunna tider och glimtar av vår kultur
skymtar fram i mönstren.

Kiruna:
vittnar om stora, tysta vidder längst upp i norr.

Jokkmokk: för tanken till de timrade lador som lämnades omålade
för att med tiden bli vackert patinerade.

Sala: berättar en historia om svunna tiders silversmide.

Rättvik:
inspireras av Dalarnas anrika konstform, kurbitsmålning.

I Jukkasjärvi och Abisko
 skymtar mönster från samernas vackra dräkter

 

 


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Fin miljö för produktbilder!

Kram

2012-02-16 @ 22:57:18
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: tina

Hej där! Oj vad längesedan jag kikade in här! Fin inspiration... Tänkte höra med dig, vi målade våra bänkskivor för några år sedan med woca köksbänksskiveoljelack, svart. Jättenöjda och skulle beställa samma färg för några veckor sedan men får höra att den inte finns i svart i sortimentet längre:(

Finns den kanske någonstans på lager, eller vad målar man över den färgen med istället som är en liknande färg. Tänkte att jag vänder mig till dig eftersom det var här jag hittade färgen från första början=) Den har varit så himla bra och slittålig och vi blev riktigt besvikna nu när vi inte hittar den någonstans. Nu ska jag kika runt här hos dig och uppdatera mig lite...ha det bra!

kram / tina

2012-02-19 @ 15:52:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Lotta

Tina:

Vi har den fortfarande och jag har inte hört något om att den ska utgå.

Nä, jag vet ingen liknande med den kulören och egenskapen.

Är du intresserad så kan jag skicka en till dig?

kram Lotta

2012-02-21 @ 08:29:31
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: tina

Lotta! Tack snälla du för snabbt svar. Skönt att höra att den finns kvar, den är så himla bra och har varit slittålig. Konstigt att de svarade oss så, det var på många ställen de hade samma svar. Vad gullig du är som kan skicka....funderar lite på om vi skulle ta två burkar, vi har en trappa som skulle behöva en omgång också. Om du har prisuppgift så kan vi ju bestämma hur många vi ska ha. Tack snälla söta för din hjälp. Min mailadress är [email protected]. Jag försökte med din mail men kom inte in...Vi hörs!!

2012-02-21 @ 10:55:18
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: tina

Hej igen Lotta! Vi har kollat här lite och skulle nog behöva köpa två burkar av färgen.....lika bra nu när vi äntligen hittat den =) om du mailar mig så du får min adress och hur vi ska betala. Tack igen för hjälpen!!

Ha en fin onsdag...kram!

tina

2012-02-22 @ 11:41:44
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej!

Det går inte att kommentera ditt nyaste inlägg. Hade samma problem när jag bloggade från appen.

Man måste in och välja att man kan kommentera från webben. Alltså måste va fel på appen. Jag får surfa in efter och i inställningar välja att man får kommentera. Får göra detta varje gång jag använder appen. Suck..



Ha det så bra kram!

2012-02-29 @ 09:10:27
URL: http://avantgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0