ad.retur

Idag kom broschyrerna för Alcros nya Designers-kollektion.
Den tolfte i ordnigen sedan den första ad.-kollektionen kom 1999.
I år är detta ingen ny färgkarta,utan en inspirationskollektion
i samarbete med Beckmans Designhögskola.
Eleverna har fått i uppdrag att hitta en möbel som de tycker är oattraktiv,
och visa hur man kan göra den attraktiv igen med hjälp av produkter från Alcro.
Och visst har de lyckats :-)


(Vill ni se mer?
Här kan ni se en presentaion av de 10 eleverna och deras fina arbeten)


Möblerna visas nu på Stockholm Furniture Fair. (Monter AG:94)
Imorgon bitti sätter jag mig på tåget för att tillbringa helgen
i Stockholm. Självklart ska jag besöka "möbelmässan".
Jag har också fått en inbjudan av Alcro för att se denna nya
kollektion och lyssna på ett föredrag av trendexperten Stefan Nilsson.
Sen ska det självklart springas runt och "gluttas" i alla andra mässmontrar
tills man har så ont i fötterna att man knappt kan gå ;-)








Kommentarer
Postat av: pysseliten

ja kul igen :) du gör bara massa kul ;)

Jag ska jobba hela helgen men hinner med vänner på lördagkv'llen hemma .Så då blir det trerätters igen .Mannen och sönerna ska hålla på i huset hos sonen hela helgen jag köpte tak idag som ska monteras eller skruvas ?.Är så sugen på att sy gardiner med det är långt kvar till det än .

Ha en bra helg !



2012-02-10 @ 20:28:02
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0