Julinspiration?

Jag har ingen julinspiration alls i år.
Och knappt en enda julklapp har inhandlats....
Ärligt talat så längtar jag bra efter att "helgen" ska vara över.
I Söndags åkte vi iaf iväg med barnen till Jul på Liseberg,
och det var trevlig att strosa omkring där lite grand och få lite julkänsla.
För hemma hos oss så är det inte mycket pyntat detta år.
Jag som brukar förgylla nästan vart rum i vanliga fall till 1:a advent
med granar och julepynt, har i år bara satt upp några adventsljusstakar:-(
Men det blir väl jul ändå....
Jag har mycket annat att "stå i" just nu.
6 pallar med butiksinredning har anlänt till jobbet,
då vi nu ska bygga om vår golvavdelning.
Ett nytt hyemmaprojekt är också påbörjat lite smått,
(fastän att andra påbörjade saker inte är klara ;-)
 
Hur har ni det i stugorna?
Har ni pytat granen och inhandlat alla klappar?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Hos oss har julstämningen också lyst med sin frånvaro, men det brukar bli bra ändå när julen väl står inför dörren, det gäller att försöka att inte stressa ihjäl sig innan dess bara.

//Victoria

2012-12-20 @ 11:33:51
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: PIAZZAN

Jag åker förbi Liseberg varje dag på väg till jobbet så får konstant påfyllning av julkänsla...*ler

Ha en riktig fin jul .

Pernilla

2012-12-20 @ 13:28:39
URL: http://www.piazzan.blogspot.com
Postat av: pysseliten

jag skulle hellre ha det som dig att ha fullt upp med något så skoj som att plocka i butiken med nya härligheter . Jag jobbar hela julen ;( och mannen jobbar så ebba och jag kommer sitta själva julafton . men men bara gilla läget .Men på uppersittar kvällen kommer alla barnen bästa dagen :)

2012-12-20 @ 19:13:02
Postat av: Proforma - Irene

Nej, vi har inte ens tagit in granen än och har en del klappar kvar att köpa! Man hinner ju inget när man jobbar affärstider varje dag så här innan jul. Ja, det vet ju du! Jag tycker veckorna fram till jul bara rusar på och så sitter man där med ett förvånat uttryck och undrar vart julen tog vägen när den är förbi!
Hoppas ni får ordning på butiksinredningen! Säger God Jul nu, Lotta... hoppas den blir någorlunda lugn men härlig!
Kram

2012-12-22 @ 00:05:23
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: pysseliten

gott nytt ha en bra kväll ;)

2012-12-31 @ 09:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0