World on ice

Äntligen ett livstecken från mig och bloggen.
Men fortfarande tar jobbet enormt mycket tid
och jag hinner inte med allt runt omkring.

Igår kväll tog vi oss ialla fall tid att gå på isrevy,
där äldsta dottern var med igen.
Hjälp, vad tiden går fort....
Det är nu hela 10år sedan hon var med där första gången.
Och jag minns finalen år 2002 då de "stora tjejerna"
kom in med rosa glittrande klänningar med inbyggda lampor
och fick hela pubiken att bli helt lyriska.
Jag har sdan dess i hemlighet gått och hoppats på
att någon gång få se Louise i denna smällkaramell.
Och igår hände det :-)




En fantastisk show bjöd Tibro KK på.
Och jag älskade temat som handlade om 2 flickors resa
runt hela jorden. Här bev det stopp i Indien, Spanien, Ryssland
Brasilien, Itaien, Usa, Afrika, Rumänien, Japan Frankrike och förstås
också Sverige. Mitt favoritnummer?
När Jennifer Lopez låt "On the floor" strömmade ut i högtalarna,
  så blev jag såå dans-sugen att jag också hade velat vara med där på isen ;-)
  I detta fantastiska New-York nummer åkte även Vicky Solo med "stora baletten"


(Fantastiska ljus och ljuduppevelser i Tibro KK:s shower)






För er som bor i närheten: Ni har fortfarande chansen att gå och titta
på "World on Ice" Klockan 16,00 idag är den sista föreställningen.
För er andra: Det brukar alltid säljas en DVD.
Håll utkik på Tibro KK:s hemsida, där kommer man säkert få info
om detta framöver....

Vill avsuta med ett stort TACK till alla inbandade för en fantastisk show.
Jag vet vilket arbete det ligger bakom för att allt till slut ska bi såhär proffsigt!



Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Säkert en upplevelse! Svenska skridskoåkare börjar bli riktigt bra, inte minst med guld för Team Surprise igår! :)



Förstår att det är mycket nu med övertagandet men säkert alldeles helt fantastiskt roligt också! Klart att mycket får läggas på is ;) ett tag då det är mycket att sätta sig in i men med tiden går det nog att få en balans på det. Det förstår nog alla, inte minst dina läsare här!

Lycka till med allt, Lotta!

Kram

2012-04-15 @ 16:55:12
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Annika

Åh låter jätteskoj. Förstår att du är stolt :)

2012-04-15 @ 18:25:28
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Karinas inspiration

Först vill jag önska er lycka till med affären! Förstår att ni har fullt upp nu- vi gjorde ju samma sak för 8 år sedan!



Våra tjejer har ju också varit engagerade i konståkning hela skoltiden, senare som tränare. Visst är det roligt när de är med i uppvisningar och isshower som ju kräver mycket träning och förberedelser.



Kram Karina

2012-04-15 @ 19:50:31
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se
Postat av: pysseliten

SÅ FINT SÅ !!

ock kul att få se ett livtecken från dig :) Vet att du har fullt upp .Men bara kul kan jag tänka mig .

Jag är hemma igen ett par dagar och ska försöka vila mitt knä ;(

Kramis

2012-04-17 @ 20:41:44
Postat av: Jessica Inspera

Häftigt, imponerande att de kan göra så mkt på sina skridskor

2012-07-06 @ 20:00:53
URL: http://inspera.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Hallå Lotta! Har du fullt upp, mycket med butiken! Jag såg en gammal kommentar från dig och tänkte att jag bara skulle titta in hit och säga hej! Hoppas det går bra för er med allt och att du inte jobbar ihjäl dig! Ha det gott!
Kram Irene

2012-09-11 @ 20:57:29
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0