Cuby light

Ibland får man väl erkänna att man har lite
"shoppingbehov", och att det inhandlas saker som
man egentligen inte vet varför man köpt?

Men sen finns det också tillfällen då man ser något,
och bara blir sådär upprymd, galen, och besatt.
Jag kan då inte tänka på något annat ;-)
Detta har hänt mig nu!
Någontig inom mig säger hela tiden
att de skulle passa perfekt intill vårt utespa,
som avlastningsbord för en god drink:
- VILL HA, VILL HA, VILL HA!!!!!
Cuby Light, lysande bord

(Bilderna  från balkongshoppen)

Borden heter "Cuby light" och kommer från Newgarden.
Finns att köpa här, på balkongshoppen som är Newgardens
enda leverantör i Sverige.
Men 9000 för 3st är tyvärr inte att tänka på för min del nu,
då det är mycket andra utgifter för tillfället:-(

- Nåja....vad är väl ett par självlysande bord ?
De kanske är fula och opraktiska,,,,

eller alldeles alldeles UNDERBARA ;-)


Kommentarer
Postat av: pysseliten

fräna ;) men för dyra ,men du kan man inte göra dom själv på någotvis ? eller inte ;) Jag med min dumma iddér. Jag fick ett inlägg från blogg.se idag om att vara med på deras veckans blogg :) Vart super glad .Men nervös vet ju inte hur det funkar du var ju med ? Väntar på svar från dom svara ja i allefall .Så vi får väll se ;))Kramis

2011-09-15 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0