Only one, Safira

Idag kommer fortsättning på förra inlägget,
och då smakprov på de resterande två nya tapetkatalogerna
från Midbec.
Först ut, en nygammal favorit som vi
sålde massor av för några år sedan.
(tror bestämt att denna var bästsäljare i många butiker det året)
Nu utgår då "Flair" ,och istället kommer katalogen "Safira"
som nu också är i nonwoven istället för papperskvalité !!!
Och visst är den  fin :-)

(Den mörkare röda färgen är ny för året)

Safira, blir den sista kollektionen ut.
Blommor, randigt och enfärgat från härliga Khroma,
som med sin lyster och elegans brukar tilltala de flesta.
Min favorit här är den ljuvliga körsbärsblomman:




Kommentarer
Postat av: Annika

Det finns så mkt fina tapet just nu så jag blir galen :)

Hur ska man kunna välja ut en av alla?

Det värsta är att ju längre jag vekar desto längre tid tar det ju så klart.

Ha en bra dag o trevlig helg!

2011-09-02 @ 07:56:46
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Annika

Det finns så mkt fina tapet just nu så jag blir galen :)

Hur ska man kunna välja ut en av alla?

Det värsta är att ju längre jag vekar desto längre tid tar det ju så klart.

Ha en bra dag o trevlig helg!

2011-09-02 @ 07:57:09
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Karinas inspiration

Jag gillar de färgglatt randiga bäst av Midbecs nyheter!

Nya Flair kan nog ännu en gång bli en storsäljare i de nya kulörerna.

Ha det bra!

Karina

2011-09-04 @ 16:01:37
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0