Lila blommor på tapeten

Lila ser vi mer och mer utav, så även på tapetsidan.
Jag har fått ett par mailfrågor angående tips
om lila tapeter, och då gärna i blommigt.
Tyvärr har jag inte alltid tid att svara och tipsa på mail,
men nu har jag även fått ett par kunder som söker
efter detta. Så jag lagt ner lite tid på att fota
allt ifrån ljuvligt syrenlila till djupare purpur på
tapeter som jag tycker är riktigt fina:

(only one)


(only one)


(Amara)


(Ikebana och Un bisou de mdm pitou)

(N.Y nature, Kalika)


(East of eden, )

(Masaki, Spirit of adventure)


(Graffitti)


(Safira)


(Moda)

LYCKA TILL med ert tapetval!




Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Det är verkligen fint med lila! Förra veckan fick vi tyvärr reda på att East of Eden ska utgå och vi har redan plockat bort den från butiken : ( Men jag har sett uppföljaren, en riktig godbit vill jag lova!



Kramis

2011-09-12 @ 20:49:03
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: pysseliten

Så många och fina önska jag hade en bit tapet av lite lila ;) Men ska shoppa ett tyg tror jag ,till en tavla .Har redan bytt färg i sovrummet ;)) Gardinen jag satt förra veckan satt till igår sen åkte en ny upp jag shoppa på Ica Maxi med öljetter .

Den randiga jag satt upp häromdagen kändes fel .

Så nu är det lite lila eller dimrosa :)

Snacka om halvgalen men men trivs man inte så måste det ju ändras lite och jag har ju en hel del egentid att pyssla .

2011-09-12 @ 21:16:37
Postat av: Malin

Den översta lila var fin fin!

2011-09-12 @ 23:25:01
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0