Sveriges största loppis

Förra årets succé är tillbaka – det är dags för Sveriges största loppis!
Idag mellan kl. 09.00-15.00 utanför Ikeas alla varuhus.

Jonas ska strax åka iväg till Göteborg och döma fotboll.
Jag har tänkt att följa med. Men inte för att titta på fotboll då ;-)
Nä, han ska få släppa av mig på Ikea i Kållered utanför Göteborg.
Och där ska jag sedan strosa runt i 4 timmar  :-)
Kanske hinner jag med en sväng och titta vad "loppisen"
har att erbjuda också.


Ingen har väl missat att nya Ikea-katalogen kommit?
Själv har jag inte fått den i brevlådan ännu,
så jag har fått tjuvkika på nätet istället.
Så jag ser fram emot en härlig dag att inspireras
av nyheterna i det stora "varuhuset"


Har du ingen möjlighet att åka till loppisen idag,
så  behöver du inte vara ledsen för det. 
Den fortsätter nämligen på "LIVET HEMMA." 
Där startar nu en Köp & Sälj tjänst
där du kan köpa och sälja begagnade IKEA möbler.
(Är du IKEA FAMILY medlem annonserar du dessutom gratis)
Visst är det en toppenbra idé !!!!







Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Jag var på Ikeas loppis i Bäckebol, men jag hittade faktiskt ingenting. Man ska nog ha tur om man ska hitta guldkornen. :) Hittade du nånting förresten?



Svar: Tack så jättemycket, det är så roligt att få kommentarer från er :)

2011-09-08 @ 17:03:32
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0