I sista sekund

Alla är vi olika,och tur är väl det.
Vad tråkigt allt skulle vara om alla såg ut och vore likadana.

Mitt typiska "jag" är att jag alltid är i SISTA MINUTEN, men aldrig kommer försent!
Nu är jag där igen!

Klockan är alldeles för mycket för att sitta och blogga.
Om 6 timmar ska vi dra hemifrån,och visst borde man sova några timmar innan?

Väskan är inte ens packad,nu är jag  senare än någonsin förut.
Jag kom precis på att jag hade en hemsk utväxt i håret,
så jag har precis peta ut slingor och sitter just nu med blekningsmedlet och slinghätta.
(tur att man har vart frissa;)

Tåget beräknas anlända på Stockholms central,
 50 min innan vi har "sista minuten" för inchecking.
(Och då vet ni ju att det är närmare 5 mil till Arlanda)
Så SNÄLLA SJ, INGA förseningar imorgon



Kommentarer
Postat av: PYSSELITEN

HA DET BRA !!! KOMMER SAKNA DIG .Men men snart kommer du ju hem igen . Kram

2011-09-16 @ 06:43:23
Postat av: Åse - Interiörguiden

Oj, oj, oj vad jag känner igen mig i din beskrivning. Jag brukar säga att jag alltid är sen men aldrig försenad! Om vi ska åka iväg någonstans då packar jag det sista jag gör på kvällen eller på morgonen samma dag som vi ska åka. Tänk att man aldrig lär sig!



Trevlig resa!

2011-09-16 @ 06:44:29
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Karina

Det låter precis som mej, alltid i sista stund.....fast det brukar ordna sig!

Hoppas att du får en jättetrevlig resa!

Kram!

2011-09-16 @ 10:21:21
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0