Hemma igen

Hej alla bloggläsare :-)
Vill bara berätta att jag lever och är hemma igen
efter en fantastisk härlig resa i det pulserande N.Y:




(Vi hann även med en dagstur till Washington,
 så nu har jag hållt i grinden till Vita Huset ;-)

Nu är det långa arbetsdagar som gäller,
och jag har lite annat som jag just nu måste prioritera 
den lilla tiden som finns kvar på kvällarna.
Så det kanske blir lite tyst här ett par dagar.
Men jag kommer snart igen.

Nu är det dags att försöka komma in i rätt "dygns-rytm"
och försöka sova. Önskar er alla en Trevlig Helg!

kramizar Lotta



Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Välkommen hem, själv åker jag till Vilnius i morgon för några dagars semester!

2011-09-23 @ 07:47:27
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: pysseliten

kan tänka mig att det tar några dar att ställa om tiden . Hoppas ni har haft det bra .Åhh fick telefon nyss med allgisvaren och det var avikande så bara att invänta nästa läkarstaion blir så trött på att det ska ta sådan tid jämt ;( sjukvården är verkligen inget jag skulle vilja jobba i .



Ha det gött så tittar ja in lite då och då :) Kram

2011-09-23 @ 09:07:52
Postat av: Karinas inspiration

Det ser ut som om ni har haft en härlig semester! Tittade in på din resdagbok igår:)

Fast som alltid när man kommer hem igen är det ju massor att göra, allt som ska hinnas ifatt!

Ha en trevlig helg!

2011-09-23 @ 10:26:03
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se
Postat av: Lina - Hus & Bus

Vad härlig med NY! Hoppas att du haft en bra semester.

2011-09-23 @ 21:17:13
URL: http://husochbus.webblogg.se/
Postat av: pysseliten

hoppas tiden har kommit fatt nu :) Antar att du tvättar för fullt . Du vill ha proff hjälp idag på min blogg och du är ju en av mina faffosar på detta .Kram

2011-09-25 @ 10:08:07
Postat av: Irene

Förstår att ni haft roligt! Gissar att din "jetlag" är borta nu och att du hunnit smälta en del av upplevelserna!



Kram



Ps. Vita Huset var vi inne i när vi var där, fick man inte det nu?

2011-09-27 @ 15:23:38
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0