Golvet på plats

Jonas jobbar på för fullt varje ledig stund härhemma,
och nu är golvet på plats:


Här har han börjat gräva  (för hand, så det tar lite tid) och nu ska
arbetet med trappsteg och inbyggda led-lampor påbörjas ......

Jag ska testa en ny produkt (för mig) på altanlasyr.
Har nu blandat ett helt eget recept som jag testat på en provbit,
och kulören ser ut att passa utmärkt här :-)

Men nu börjar jag bli RIKTIGT OROLIG ;-)
Detta eviga regnande gör att golvet "aldrig" torkar.
Och det hjälper inte jag springer och mäter med min fuktmätare
närmare bestämt varje dag :-(
(Det får inte mäta mer än 16% för att man ska kunna måla,
och mina värden är låååååångt därifrån
)

Men jag hoppas fortfarande på "under",
för jag vill verkligen inte vänta med laseringen till våren.


Kommentarer
Postat av: pysseliten

tror det skulle va fint nu ett par dar så hoppas på att du ska kunna lasera .Vi har inte gjort det än väntar till nästa år med det .Så fint det ser ut att bli och lampor lyser ju upp fint .när jag kom hem igår var mattan på plats ;) mannen fick fria händer att välja så det vart en svart .

2011-09-08 @ 08:01:10
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jag håller tummarna för bättre väder för din skull :)

2011-09-08 @ 09:38:45
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Tess

Håller mina tummar för att vädergudarna är på din sida!

2011-09-08 @ 10:44:11
URL: http://www.egowar.se
Postat av: Weronica

Grymt snyggt Lotta :) Ser fram emot ett dopp på lördag <3 kram

2011-09-08 @ 18:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0