Villamässa

Til helgen som kommer är det dags för
Villafamiljens mässa i Skövde.
Jag har suttit med i en grupp och planerat
inför "Colorama-skaraborgs" monter.
Detta året kommer vi att presentera våra
inredningstjänster som Coloramas butiker erbjuder.


Planera nu in ett besök till Skövde arena i helgen.
Förutom Villamässan så kommer även Hälsomässan
att vara på plats.
Mässan har öppet följande tider:
Fredag 7 oktober kl. 10.30-18.00
Lördag 8 oktober kl. 10.00-17.00
Söndag 9 oktober kl. 10.00-17.00

Entrén kostar endast 100kr.
Hoppas vi ses!


Kommentarer
Postat av: pysseliten

synd att jag jobbar hela hhelgen och sen är det nästan för långt att åka ,Men på torsdag blir det Bromma då det är GODIS mässa på gång ;)

2011-10-03 @ 20:57:29
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: pysseliten

antar att du har fullt upp nu .Själv väntar jag lokatidnigen Nt hemma bäst snart håll tummarna för mig har gjort 2 pysseliten dukningar + att dom ska kolla mannes sågverk :) Är så nervis så just nu men allt står klart hemma :) Kram

2011-10-05 @ 09:42:30
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0