Advent

Vid denna tiden på året brukar julen ha
flyttat in hos mig.
Till första advent har alla julkartonger med
stjärnor, tomtar, granar, och  ljus packats upp,
och "julhysterin" brukar ha angripit mig på allvar :-)
Men inte detta året.
Istället för att julpynta så har helgen bestått av
att måla och tapetsera. 
Så tyvärr har jag ingen fin adventsbild att visa för er idag.

Istället har jag rotat i mitt bildarkiv för att ge lite inspiration
till en fin adventsdukning. Finns den inte utomhus,
så får man helt enkelt skapa stämningen själv.
Här har jag använt mig av mycket vitt, stjärnor, snöbollar, och snöflingor:






Nu ser jag fram emot att "vara tillbaka" på jobbet.
då jag ju var på kurser förra veckan.
Idag ska det julskyltas, uppdatera hemsidan, besöka turistbyrån,
och åka på ett färgsättningsbesök :-)


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Härligt krispig dukning!

Ljusstakar och stjärnor har kommit på plats men jag väntar nog några veckor till innan resten av pyntet kommer fram.

Kram

2011-11-28 @ 23:53:15
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Så fint du har gjort det!



Vi tjatar alla på chefen så fort kurserna dyker upp, problemet är avståndet : (



Den där kursen med Frida skulle jag vilja veta mer om, låter spännande. Jag håller verkligen med, det vore superkul att träffas!



Kram

2011-11-29 @ 07:13:10
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: maud weckman

=)

Här grejas det oxå...tapetserat hallen, målat vardrum o gjort en trävägg där..nu e golvläggarn här och river ut mattan i kök + hall...över 40 kvm...sen ska det läggas golv i vardrum oxå...men de blir la jul ändå;) eller vad tror du?

Kramar

2011-11-29 @ 09:14:54
Postat av: pysseliten

Ja mu är du värd en ledig dag :) Men du har ju fullt upp endå .Hoppas få se bilder sen på juluppsättingarna + dotterns rum .Kan tänka mig att hon blir nöjd med sin duktiga proff mamma som inredare ;) Jag själv ska jobba 12-18 och mannen håller på hos sonen än .Och styr med allt små fix slipa och spackel . Du ska jag dra en sväng med dammsugarn Kram !!

2011-11-29 @ 09:29:16
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Ja mu är du värd en ledig dag :) Men du har ju fullt upp endå .Hoppas få se bilder sen på juluppsättingarna + dotterns rum .Kan tänka mig att hon blir nöjd med sin duktiga proff mamma som inredare ;) Jag själv ska jobba 12-18 och mannen håller på hos sonen än .Och styr med allt små fix slipa och spackel . Du ska jag dra en sväng med dammsugarn Kram !!

2011-11-29 @ 10:04:51
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: pysseliten

oj det var visst dubbelt :) typ jag ;) ha det gött

2011-11-29 @ 10:05:46
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad härligt att du tapetserat! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-29 @ 11:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0