Schlagerfinal


Alla schlagerfantaster har länge väntat på denna kvällen.
Det har ju nu gått flera månader sedan vi hade våra
svenska uttagningar till melodifestivalen.
Det har spekulerats mycket om Sverige och Eric Saades chanser
i den stora finalen som går av stapeln i Tyskland ikväll.
Torsdagens kval blev väl lite väl spännande?
Men det var skönt när Sverige till slut  ropades upp,
som det sista land att gå vidare till kvällens final.

Förutom de kvalificerade bidragen, är det liksom föregående år
också de direktkvalificerade länderna,
Frankrike, Italien, Storbritannien, Spanien och Tyskland
som har chansen att vinna ikväll.

Ska vi spekulera i hur det kommer att gå då?
Tittar man på spelbolagens sidor så är Frankrike favorit,
följt av Irland, Azerbajdzjan, Storbrittanien och Ungern.
Ett spel på Sverige ger 20ggr pengarna (hos unibet)
Jag tycker att det är ett riktigt dåligt startfält detta året:(
Så jag tror och hoppas nu på att tittarna ute i Europa faller för
Eric Saades charm och ger Sverige en fin placering:)
Vad tror/tycker ni?

Kommentarer
Postat av: pysseliten

hoppas på Eric :) Vi är vakna samma tid som vanligt ser jag :))) Slår upp min favvoblogg och tar mig en macka .

Men mitt i inlägget rinde jobbet ;((( åhh var tvungen att åka ner och hjälpa extra personalen med dagsavläsning + att proppen hade gått ;(

Men nu så ska jag äta min macka tur man har naäar till jobbet .

Ha en bra dag nu ska jag njuat av ledig heten och åka på loppis sen blir det reggekonsert i vår lilla byhålla då alla maänniskor titta ut :)

2011-05-14 @ 08:49:08
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Malin

Heja Sverige!



Förresten...kanske kan du svara på frågan ang en tapet som jag har i min blogg idag. Du är ju mästare på sådant!



Kramar Malin

2011-05-14 @ 10:25:01
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: TrollMorsan, Mamma till 8 Troll

Vi får hoppas på en bra placering!!!



Kram kram

Postat av: Lotta

Malin:

Mönstret ser bekant ut, men kan tyvärr inte komma på vilken detta är:(Jag återkommer om det "klickar till" ;-)

Påminner iaf endel om en ny jättefin kollektion som kom förra månaden: "Amara"

http://lotenlind.blogg.se/2011/april/amara.html



2011-05-14 @ 15:08:42
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-20 @ 03:47:48
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0