Utespa

Idag har vi haft en riktig "slappardag"
Skönt ibland att bara koppla av och njuta av livet.
Varken renovering, städning eller trädgårdsarbete
har stått på schemat. Det måste man unna sig emellanåt!

Vi har tillbringat dagen ihop med våra "goda grannar"
De har köpt ett utespa som vi fick vara med och inviga.
Jisses, jag trodde aldrig att jag skulle tycka om det såååå
mycket som jag gjorde. Åhhh, så skönt det var!!!
Efter flera timmar med både regn och sol ute har vi suttit
och bara njutit i det 40 gradiga vattnet:

Japp, då har man ännu en sak att sätta på "Önskelistan" .
Ett sånt här spabad skulle jag absolut kunna tänka mig ;-)




(Agnetha, Thord och Jonas njuter i det 40-gradiga vattnet)

Haha, på andra sidan gatan undrade de nog vad vi
"pysslade med" idag ;-)
Mitt i ösregnet kommer jag och Jonas i badrockar med en öl var
i handen och går med snabba steg mot grannanas hus.
VILKEN SYN det måste vart, fniss.

Nu har vi redan fått en inbjudan till nyårsafton.
Tänk vad härligt att få sitta här och "bubbla" vid 12-slaget,
och titta på nyårsraketer. Ibland är livet bra HÄRLIGT!

Kommentarer
Postat av: pysseliten

najs :)badet ser toppen skönt ut . Jag har med slappat,men hunnit bakat i morse och gjort ett byte i sovrummet :) Annars har jag solat och läst vi har haft kanon vänder ända fram till 18 då mannen sluta .Så nu vart det pizza och hockey .Mannen jobbar 12 timmar hela veckan så nu är det stilla med altan igen ;( Men men snart har han sem tre veckor ,lite tidigt men vi dar ju iväg till Rhodos 1 vecka då .

2011-05-15 @ 21:09:45
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Ja, jisses vad härligt det ser ut! Så skulle man alltid ha det! Här har det också varit omväxlande sol... regn, mest regn!

Kram

2011-05-15 @ 21:41:09
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Petra

Vad härligt!!!!

Så häftigt att kunna sitta spat på nyårsafton och kolla raketerna. Men det blir säkert fler dopp innan nyår.



ha det bra

kram

2011-05-15 @ 23:03:01
URL: http://godisfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0