Marina tapeter

Nu är det förhoppningsvis snart sommar,
även fast det kändes lååångt bort igår kväll,
då jag var och tittade på sonens fotbollsmatch i kylan.
För er som gillar "Marina tapeter" visar jag idag två
kollektioner som får oss att tänka på sommar och sol.


Den första med det passande namnet, "Sails&stripes".
Såhär beskriver Decor Maison sin kollektion:
"Tapeterna tar oss med till saltstänkta klippor, öppet hav, kobbar och skär.
Det är en kollektion fylld av livsglädje, sommar, sol och salta bad.
Låt dig inspireras av det enkla och lättsamma, en promenad längs bryggkanten,
en tur med båt eller en picknick på solvarma klippor.
Sails&stripes .marina klassiker som fått en ny modern touch"




Den andra katalogen heter "Regetta Crew",
såhär skriver Midbec om den:
"Med Regatta Crew kan du dekorera ditt hem, omvandla det till ett strandhus
med känsla av sol, hav och segling.
Segelfartyg, hamnar och kompassrosor är ingredienserna i denna
underbara kollektion.
Naturligtvis finns Regatta Crew i marin rött, vitt och blått. 
Men du  hittar även trendiga, färska, nya kombinationer såsom
turkos, grönt med blått och svart och vitt"
 





Visst längtar man efter sommaren nu!


Kommentarer
Postat av: Sofias Inredning

Ja, visst är dessa kollektionerna fina :) Härligt i en sommarstuga vid havet, dock inte min stil det här med marint... :/

2011-05-25 @ 11:37:05
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/
Postat av: pysseliten

ja om man gör det är ju höst ute nu ;(

Vecka 27 blir det nog :) 28 har vi sem fundara på att åka med till västkusten och Apelviken är ju ett av mina favvo ställen .

2011-05-25 @ 21:32:07
Postat av: Nora

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 04:53:42
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0