I love shoes


Igår när jag satt och läste bloggar fick jag
se ett par såååå snygga skor på en reklamplats bredvid.
Det sa "klick" och jag letade febrilt igenom hela butikens
sida flera gånger utan resultat.
Jag har lite skomani, och kunde inte glömma de rosa läckra
Ed Hardy-skorna. Så jag mailade butiken och frågade efter dom.
Tyvärr var de slutsålda för 2:a omgången,
och de kunde inte lova att de fick hem fler:(
Men jag ger mig inte!!!  Nu har jag "googlat" fram en firma i USA
som hade de rosa kvar i just min storlek.
Nu är de beställda och betalda, och det är bara att vänta och hoppas
att storleken passar och att de är lika fina i verkligheten.
Annars har jag 2 döttrar som säkert blir glada.
(Den ena har nämligen en halvstorlek mindre,
och den andra en halvstorlek större än mig
)

För alla skoälskare finns det nu en ny fin tapet
att pryda väggarna med:


Vill man inte tapetsera en hel vägg så kan man ju istället
sätta upp ett väggord:

(Bilden från Vingslag Design)


Hade vart kul att sätta upp denna tapeten någonstans.
Mitt Dressingroom tapetserade jag ju om med "diamanthalsband"
på väggarna för inte så länge sedan, annars tycker jag att ett sånt
utrymme är perfekt för denna tapeten,.
Men kanske att väggordet kan få plats någonstans ?
Annars passar det ju mycket bra hos en modetokig tonårstjej.
Och en sådan har jag också hemma ;-)

Kommentarer
Postat av: pysseliten

åhh wow läckra men jag skulle inte kunna gå idom :))

Jag och Ebba har med samma st nu kanon bra . Hon flytta ut till sitt sommar rum igår ,jag trodde aldrig hon skulle våga sova ute i vårt rum i garaget ,men hon våga .Hon vill så gärna fixa ordning det .Det får bli i höst .Jag vill först se om hon vågar sova där ute själv flera nätter .

Annars skulle nog denna tapet passa henne :)Trist med skadan . Min grabb spela med match igår dom förlora ;( Ha en bra dag idag har jag ledigt fram till 16 så hinner sola lite :)

2011-05-18 @ 07:58:38
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Vilka supersnygga skor!

2011-05-18 @ 08:11:00
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Proforma - Irene

Envishet ger lön för mödan! men ojojoj... dom skulle jag aldrig kunna gå i, inte ens med halva höjden! :)

Väggordet skulle väl sitta som handen i handsken (!) hos dig!

Kram

2011-05-19 @ 13:48:33
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Tessan

dom där skorna lär du inte få ha i fred mamma! sååå snygga, sen tyckte jag dom passade mycket bättre på mig än dig :D

puss älskar dig <3

2011-05-20 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0