Galleri

Vill du omslutas av grönska med blommor och blad?
Eller vill du skapa sommar året runt med en himmel av lätta moln?
Tapetkollektionen Galleri från Duro innehåller tio mönster i olika stilar
och färgvarianter, alla med ett skandinaviskt formspråk:





(pressbilder från Duro)

Min favorit är den översta bilden med den röda Vallmoblomman.
Den tycker jag är jättefin!
Jag längtar efter mera färg på väggarna nu.
Tycker att det är alldeles för svart härhemma.
Det ska det snart bli ändring på........


Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Vad har du nu för planer, ska bli spännande att se!

2011-05-13 @ 07:00:06
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Pernilla

Vilket bra inlägg om utomhusfärg på hus! Funderar mycket här nu, även om det inte lär bli ommålning detta år.



Kul med bilder också från mina hemtrakter:-) Egna hem är så vackert, min bror har ett underbart hus där.



Kram Pernilla

2011-05-13 @ 23:17:07
URL: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0