Tapetnyheter från mässan

Idag ska ni få se några kommande tapetnyheter
som jag fotade på mässan i helgen.
Riktigt "ögongodis" för en tapetälskare som mig:
Hanna werning boråstapeter nyhet 2011
(Ett smakprov från Hanna Wernings nya kollektion,
jag har fler bilder från den som jag fotade på "tapetskolan",
men tyvärr får jag inte visa er dom än...)


Duro tapetnyhet 2011
(Nyhet från Duro. Det är även detta mönstret som vi valt
att snart tapetsera upp i en monter på jobbet)


Tapetnyhet våren 2011 midbec
(Smakprov från Midbec. Här visades också en jättekul video
där säljarna från Midbec var med :))))


Tapetnyheter Decor maison
(De härliga tjejerna från Decor Maison hade också flera nyheter.
 Skor och hattar på tapeten passar ju bra i ett Dressing-room
 eller varför inte hos den modeintresserade tonårsdottern?)




(Här visades också en ny katalog med ränder och "marin-tema")


tapetnyheter intrade
(Ljuvliga blommor och härliga fågelholkar som var tapetserade
 fanns det hos InTrade)
Tapetsera fogelholk




Till sist CIR- och CID-kursledarna,  Louise och Juditas monter.
Här har de blandat olika tapeter på fondväggen.
Supersnyggt tycker jag.

Själv har jag gått den första CIR-kursen med tjejerna,
och har nu blivit lovad av chefen att även gå CID till hösten.
Det ser jag nu fram emot:)


Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Vilka härliga tapeter! Speciellt den översta.

2011-03-24 @ 15:58:12
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: pysseliten

åhh lite bokstäver på slutet ser ja :) Då är jag lite inne än .Den första va så snygg den skulle jag vilja ha på en rullgardin och bara dra ner över en vägg :) Förstår att tjejerna är glada vem skulle inte vara det om man var med på detta .

Ja altan börjar likna lite bara utsidan kvar sen . Mannen har en natt kvar sen frivecka igen Jippi !

2011-03-24 @ 19:02:41
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, vilka härliga tapeter! Där var flera som jag verkligen gillade! :)

2011-03-24 @ 21:29:07
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, ja! Man ska passa på när man är i USA för där är Conversen grymt billiga. Smart att ni har samma storlek ;)



Ha en underbar helg!

2011-03-25 @ 10:13:43
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Karina

Det är härligt med alla nya färgglada tapeter. Ser särskilt fram emot Hanna Wernings nya kollektion.



Kul om vi kan träffas när du kommer till Karlstad i helgen:) Vi har stängt på söndagar men kan åka till affären och titta om du vill och hinner (2 mil norr om K-d).

Vart ska sonen spela? och är det på söndag? Jag kan komma dit, om du inte hinner komma hem till oss!



Kram Karina

2011-03-25 @ 12:46:47
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se
Postat av: Johanna

skotapeten skulle verkligen passa in i min garderob :)

2011-03-27 @ 23:08:19
URL: http://myownhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0