Blogg-paus

Jag har bestämt mig för att ta en blogg-paus :-(
Tyvärr har jag inte den rätta enegin och lusten för att
hålla på med detta just nu.
Ni som känner mig vet vad jag "utsatts för" till och från
de sista 25 åren. Och nu är "karusellen" igång igen :(
Så av personliga skäl räcker inte energin till just nu.
Men jag är optimist och självklart tror jag att lusten snart kommer tillbaka :-)

Jag är verkligen tacksam och lycklig för underbara vänner och  familj,
som stöttar en när man känner sig hjälplös och ledsen:-(
För mest bekymrad är jag över att något ska hända mina barn.
Så  nu vill jag drömma  lite trevligare drömmar än jag gjort det sista. 

När jag hör denna låten tänker jag tillbaka på underbara Hollywood!!!!!
Lyssna och njut, visst är det en kanonbra låt!



Kram till er alla läsare som har blivit så otroligt många.....
Det kunde jag aldrig drömma om.
Vi ses förhoppningsvis snart igen :-)


Kommentarer
Postat av: pysseliten

men åhh gumman trist du är ju en av mina favvosar :) men men familjen och allt annat går först och det tar ju en hel del tid att blogga .Jag tänker nog med ha en paus det känns som jag tjatar om samma saker jämt på min blogg . Jag måste iallefall få träffa dig någon gång ,Jag håller tummarn att vi kan dar till apelviken andra veckan i juli. och första ska vi ju till skara förhoppingsvis en dag då skulle va kul att ses .Du får så gärna komma förbi en sväng här med det vore så kul .:)jag kommer sakna dig super .Men jag har dig ju på faccebok om du fortfarande vill ha kcar mig som vän där. Kram på dig !!Nu jobb tajm i det soliga vädret njut du ta hand om varann i familjen "!

2011-06-04 @ 07:34:52
Postat av: Annika

Åh, kommer sakna dig ju!

DU är en av dom som jag på något sätt ändå lärt "känna" här i bloggvärlden.

Ta hand om dig och kom snart tillbaka!

Lyssna på bra musik (Abba ;) och ta hand om varandra och njut!

Vi hörs snart igen!



Stora kramar till dig!!!

2011-06-04 @ 08:22:42
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: CM

Skickar en kram till dej och hoppas att du snart mår bättre igen och hittar din inre energi. Vet ju inte vad som drabbat dej men vet hur det är att bara känna sej ledsen och inte kunna glädja sej åt nånting, det händer mej emellanåt. Kram på dej och kommer att sakna dina blogginlägg. Ta det lugnt och hoppas du snart mår bra igen. Kram

2011-06-04 @ 10:32:02
URL: http://camillamelcker.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Men vad ledsamt att höra, Lotta... jag kommer att sakna dig! Förstår att det ibland bara tar stopp och att inte få sova kan ställa till mycket, tro mig... jag vet! Ta nu tiden på dig att bli bra, tänk positiva tankar och försök varva ner. Jag vet ju inte vad som drabbar dig då och då men att bara vara är ändå ett bra råd. Svårt men viktigt! Skönt att du har nära och kära kring dig som stöttar, det är värt mycket! Stora kramar till dig, Lotta! Ta hand om dig, du är viktigast!

Vi ses...

2011-06-04 @ 10:47:29
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

TACK för er omtanke, det värmer:-)



Vill bara poängtera att det är absolut inget allvarligt som hänt. Men jag förstår av mail att ni undrar. Så för att göra en lååång historia kort kan jag berätta att jag sedan 25år tillbaka vart "förföljd" av en man som tydligen blev förtjust i mig när jag var i 16-17års åldern.

Han har under alla dessa åren, i perioder, skickat mängder med otrevliga och hotfulla brev blandat med "kärleksbrev", plus mycket annat. Jag har vart på flera rättegångar både i tings/ och hovrätt, och han har suttit inne på sluten psykvård i flera år för hot han gjort mot mig. "Numera" brukar det gå ett par år och då är det helt tyst. Sen sätter "karusellen" igång igen.

"Galningen" är helt besatt.Han kontakatar emellanåt min familj/släkt, vänner och detta har hänt nu igen.

Jag är mest bekymrad över mina tonårsdöttrar som tycker detta är mycket obehagligt, då de inte kan känna sig riktigt säkra:-(



Nog om detta. Nu ska jag ut i den härliga solen, sätta på lite bra musik och bara njuta.

Ikväll blir det party, då en kompis har 40-års fest:-) kram på er!

2011-06-04 @ 13:55:15
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Nej men Lotta... detta låter ju inte klokt! (Helt feltolkat av mig som trodde det var annat!) Men stackars dig och hela din familj, fy vad jobbigt! Kan dom inte spärra in galningen för gott, sånt här ska ju bara inte få hända! Jag hoppas det löser sig även om det verkar vara svårt med tanke på 25 år. Håller ändå tummarna att ett mirakel händer!

Kram kram

2011-06-04 @ 15:43:19
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Anna

Sköt om dig och hoppas du kommer tillbaka! Kram kram

2011-06-04 @ 19:45:37
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jag är verkligen ledsen för det som händer dig och din familj, jag hoppas allt löser sig. Självklart finns jag kvar när du kommer tillbaks!



Massor med kramar

2011-06-05 @ 08:18:51
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Mimmi

Vilka konstiga människor det finns, hoppas och tror allt blir bra i slutändan... och jag hoppas verkligen du kommer tillbaka för jag har precis börjat följa din blogg och blev så glad att jag hittade den för den är så inspirerande....

2011-06-05 @ 09:10:16
Postat av: Petra

usch, vilka knäppa, idiotiska människor det finns. Ha det såå bra det går och hoppas vi ses här på nätet snart igen.



stor kram

2011-06-06 @ 11:09:41
Postat av: Anonym

2011-06-06 @ 15:37:51
Postat av: Lena L

Vad jobbigt och obehagligt det måste vara för er alla. Hoppas det lugnar ner sig snart. Märkligt att han ges möjlighet till att fortsätta så här. Låter ju som att han inte borde vistas ute i samhället. Kram från Lena!

2011-06-06 @ 15:48:21
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Du kommer att vara saknad i bloggosfären. Jag hoppas att allt kan ordna upp sig och att ni kan få lugn och ro igen.

2011-06-07 @ 22:51:19
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: angeliqa

Hej! Nä Lotta, är det igång nu igen.. Kan de inte spärra in honom för gott!? Hoppas det lugnar sig snart! Sköt om er, NI är viktigast!

Kram A

2011-06-08 @ 15:04:05
URL: http://viljoravstal.blogg.se/
Postat av: Dansbandsfrun

Hej goding!

Jag var inne här hos dig igår o såg hur du har det din arma stackare. Det finns idioter till allt tydligen! Hoppas det ordnar sig! och att vi snart e tillbaka både du o jag med full kraft. KRAM

2011-06-08 @ 20:32:14
URL: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
Postat av: Karinas inspiration

Hej Lotta!

Förstår att du har det jättejobbigt, det låter som om "galningen" borde vara inspärrad för all framtid!Hoppas att det ordnar sig snart!

Kommer att sakna din blogg!

Hör gärna av dig om du kommer till Karlstad:)

Kram Karina

2011-06-08 @ 21:58:20
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se
Postat av: pysseliten

ja nu är en avklarad här dotterns :) den var super fin .ANu ska vi äta snabbmakaroner och dra vidare till staden för nästa stundent stora sonens :9 Jag var verkligen super nöjd med sonens insattser på fotbollsmatchen .En stolt mamma som fick massor av fina komentarer på jobbet igår :)Kram

2011-06-16 @ 11:34:03
Postat av: ebba (:

tack så mycket :)

2011-06-18 @ 15:53:11
URL: http://photobyeebba.blogg.se/
Postat av: jenny

Vad tråkigt att du tar en paus. Samtidigt tycker jag att du gör helt rätt. Bloggen är ju bara en blogg:-)

Men jag hoppas att du en dag kommer tillbaka med ny energi.



Önskar dig en trevlig sommar & all lycka!!

Kram

2011-06-19 @ 21:45:18
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: maud

Hoppas allt löser sig...ta hand om dig och de dina! önskar dig en fin midsommar! kramar i massor

2011-06-23 @ 09:41:00
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Annie

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 23:58:44
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Lotta

TACK ALLA snälla söta för er omtanke och fina kommentarer:-)

2011-07-26 @ 01:48:51
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0