Sto-championatet

I många många år,  just denna helgen har jag åkt på trav.
Det är travfest på Axevallatravet i Skara.
Jag är uppväxt med hästar, och har alltid tyckt det vart
roligt att få följa med min far ute i landet på alla "banor",
då vi förr hade egna hästar till start.
Intresset för travet har min pappa haft kvar i alla år.
Och han är nog en av få som  idag är en av dom som
sedan starten 1969 aldrig någonsin missat denna travhelgen!

Visst vet man att det är jättesvårt att vinna.
Men man lever ju alltid på hoppet att storvinsten
ska komma någon dag ......
Och visst har man vart nära MÅNGA GÅNGER.
Nu bär det strax i väg till V75 dag på Axevalla,
vilket alltid är lika trevligt.

Önska mig nu LYCKA TILL!
Jag hoppas på storvinsten så jag kan bjuda er alla
på en "sjudundrares" fest ;-)


(även om man inte kan något o trav,
så vet de flesta vem "sagohästen"Legolas var. En stjärna som vann
allt och allas hjärtan)






Kommentarer
Postat av: pysseliten

jag håller tummarna :) vi vann hela 21 kr på lotto :)

Alltid något . Har lyckas att tapetsera väggen med två våderi hallen själv idag är så glad :)

2011-07-24 @ 16:52:01
Postat av: Lotta

Eva: Tyvärr blev det ingen storvinst för mig heller;-(

Men jag lever på hoppet än ;-)

2011-07-26 @ 01:17:50
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0