Blogglust

Jag har fått tillbaka lusten!
(Jonas, bli inte allt för upphetsad nu,
för jag pratar om bloggen, fniss ;-)

Häromdagen fick jag ett oväntat och
otroligt roligt besök på jobbet.
Det var Eva med bloggen "Pysseliten"
som var på genomresa, och tittade in för att säga Hej.
(Haha, det blev mer än ett "Hej",
lika pratglada var vi båda två, så vi "tjatade ikapp"  ;-)

Det var första gången vi sågs, men förhoppningsvis inte den sista.
Detta fick mig att bli påmind om hur mycket jag saknar bloggandet
och allt kul som den fört med sig:-)


(Tusen TACK för den superfina blomman jag fick, den innehöll både en
fin "bokstav" som förmodligen hennes händige man fixat.
 och så en underbar fjäril som Eva visste att jag gillar:-)

På renoveringfronten har det hänt lite härhemma,
och vi har fått "ändrade planer".
Nu är det nya projekt på gång;-)
Jag ska visa och berätta mer efter vår semester......
Idag är det sista jobbardagen, sen väntar 3 veckors ledighet.
Första "halvan" ska tillbringas i Varberg,
och imorgon drar vi med vagnen dit. 
Datan ska packas ner, så vi får se om det blir något
blogginlägg under nästa vecka från denna underbara sommarstad.
Förmodligen kommer jag inte vara så flitig och blogga varje dag
under semesterperioden.

Känner mig på strålande humör och ska nu ta en dusch innan
det är dags att åka till jobbet.
Jag lyssnar då alltid på musik och sjunger gärna med.
Nu ska jag leta fram denna låten:
Tra la la la....  (Ni kan nästa gissa er till hur illa det låter, va -)


Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Välkommen tillbaka! Vad härligt med semester, själv får jag vänta till augusti.

2011-07-07 @ 09:25:20
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Alexsandra

Hej!

Och vad roligt att se dig tillbaka i "bloggvärlden". Vet inte vad du gått igenom men sänder en bamsekram ändå;) Så jobbigt när det är tungt runt omkring en. Men försök att fokusera på allt härligt som finns runt omkring oss, och nu har du ju snart semester. KRAM

2011-07-07 @ 10:04:35
URL: http://antligenmamma.blogspot.com
Postat av: Martina

Kul att du är tillbaka, har kikat in då & då i hopp om att du snart är tillbaka! Hoppas ni får en riktigt skön semester i vårt vacka Varberg!

Kram Martina

2011-07-07 @ 22:32:02
URL: http://www.familjemix.blogspot.com
Postat av: Proforma - Irene

Vad kul att du är tillbaka, välkommen Lotta! Semester nu då, jag får vänta en vecka till sedan... och jag längtar!!!

Kram

2011-07-08 @ 00:27:15
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: pysseliten

åhh så kul :) Nu är jag home igen efter några mysiga dagar .Så kul så att ses önska bara vi haft mera tid .men men vi håller tummarna för nästa vecka :) TACK SÅ JÄTTE MYCKET för dom fina servetterna hoppas kunna lära mig vika nu :) Och viklen butik hem och hobby dö avis på dig att ni har denna butik .Jag hitta en del smått och gott .

Men skulle haft mer tid på mig . Kram på dig packa lung :))

2011-07-08 @ 09:27:17
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej och välkommen tillbaka Lotta!

Har saknat att läsa din blogg och tänkt på dej och undrat hur du har det med allt jobbigt, så idag när jag gick in på bloglovin och fick upp att det fanns ett inlägg från dej så blev jag glad :)

Ha en underbar semester. Kram!

2011-07-08 @ 10:03:21
URL: http://camillamelcker.blogg.se/
Postat av: angeliqa

Kul att du är back in business :)

Ha en trevlig semester med en massa härlig sol och många ljumna bad med din familj!!

/A

2011-07-08 @ 10:40:32
URL: http://blogg.mama.nu/viljoravstal
Postat av: pysseliten

åhh avis så najs att bara sitta och njuta i solen :)

Jag kolla platser det ser fullt ut ;( men men vi har ju flyttat runt förut på Apelviken så får nog va berrädda igen .Ska ringa och kolla läget till campingen på tisdag . Nu ska jag iväg på loppis med en vän vakna havl sex men plåga mig själv att ligga kvar till åtta :) Kram sola lungt .

2011-07-09 @ 09:19:24
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: pysseliten

vi har mulet här på ostkusten ,så har städat gärnet hemma idag på morgonen :) Och gjort lite byten ovanligt eller ? Sola vidare jag får väl inta solariet om jag ska bli brun :)

2011-07-10 @ 11:10:08
Postat av: Pia

Hej igen och trevligt att du började blogga igen. Det blev inget kakel i husvagnen för två kakel"gubbar" avrådde mig och menade på att fogen skulle spricka då husvagnen är rörlig. Däremot har jag sprayat med vit färg på "toan" så som du gjorde och imorgon ska jag ta bort täckplasten och se resultatet. Lite rinnigt på vissa ställen, men väldigt mycket bättre än innan. :)



Så du ska också åka till Varberg med husvagnen? Det ska ju jag också, på fredag! Massa saker som ska fixas inför premiären och känner mig lagom stressad.

2011-07-12 @ 23:36:50
URL: http://volpinomatte.se
Postat av: Karinas inspiration

Hej Lotta!

Roligt att du har börjat blogga igen, har tänkt skriva till dig för att höra hur du har det.

Ha en trevlig semester!

Kram Karina

2011-07-17 @ 22:06:03
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0