Möbelmässan

Idag öppnades portarna till Stockholm furniture fair,
eller möbelmässan, som vi också kallar den.
Parallellt går också Northern Light Fair
som ju också är superintressant!
Jag skulle väldigt gärna velat åka till Stockholm
och besökt mässan som håller öppet tills på Lördag.
(den sista dagen är det också är öppet för allmänheten)
Nu har jag ingen möjlighet att hinna med det denna veckan:(

(Arik Levy har skapat mässans entrétorg.bilden från hemsidan)
720 utställare stod idag beredda att ta emot besökarna på den
60-års jubilerande Stockholm furniture fair.

Jag bor ju i Tibro,
som också är känt som "Sveriges möbelcentrum".
Kontakter bland både släkt och vänner har jag här,
när det gäller de fina möbeltillverkarna vi har på orten.
Jag har länge tänkt att besöka dessa,
och ge er en inblick av det  som finns här.
Det kommer framöver......

Ett smakprov ska ni i alla fall få idag,
och det kommer från ifrån Noas Snickeri.
Detta är en av deras senaste renoveringar,
som är ifrån Burger King i Malmö.
Kolla in vilket kanonfint resultat:




Har ni planer på att besöka mässan i veckan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0