Idiot

, jag ska inte skälla på någon,
det är jag alldeles för snäll för ;)
Inlägget idag handlar om en av mina
svenska favoritartister, Lena PH.
Idag släpper hon nämligen sin nya singel, "Idiot",
och det är en efterlängtad dag för alla fans.


Det är hela sex år sedan den senaste skivan kom.
I några dagar har det gått att smyglyssna på låten
på bl.a youtube, och det har jag förstås gjort här.
Och jag tycker låten är riktigt bra!


Haha, hemma hos oss är det värsta "Livet är en schlager" ;)
(Ni minns väl den filmen?)
När min dotter var 8år ställde hon upp i skolans årliga "småstjärnorna"
Och gissa vem hennes mamma förvandlade det lilla blonda
yrvädret till?  Ja just det, Lena PH.

En mörk långhårig peruk, eyeliner, mascara, läppstift,
syrrans rosaglittriga konståknings-klänning och sen tränades hon
ålande framför ett mikrofonstativ med hjälp av mamma i tv-rummet ;)
Herregud, vad utsätter man sin barn för!
Hur gick det då?
Hon var verkligen "grym", och för första gången vann
en andraklassare tävlingen:)
Så jag tror inte det gick gick någon större nöd på henne ;)

P.S Alex Schulman hade besök av Lena i veckan.
Titta gärna färdigt på hela programmet här,
efteråt kommer nämligen en annan intressant person, Adam Alsing.




Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Vilken cool rosaglittrig tjej!

2011-02-07 @ 23:13:48
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Proforma - Irene

Haha... hade gärna sett minivarianten av Lena PH i tävlingen, så söt!

Lyssnar på den riktiga gör jag gärna men inte så att jag kallar mig ett fan.

Kram

2011-02-08 @ 19:46:20
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0