Hemma igen

Om ni undrar var jag "håller hus",
så är jag hemma igen.
Men jag har vart sååå trött och har svårt med
tidsomställningen sen jag kom hem i Söndags natt.
Så tyvärr har bloggen blivit lidande:(

Vad var då livet i Hollywood,
mot att komma hem till lilla Tibro igen?
Jooo, alldeles alldeles underbart!
(Borta bra men hemma bäst,
förutom kylan som väntade härhemma)

Vi hade 10 fantastiskt roliga dagar i L.A,
och har upplevt och sett otroligt mycket.
Nu är ju detta inte någon "rese-blogg",
så jag tänker inte gå in närmare på det.
Men jag kanske visar er några bilder
från alla fantastiska hus vi såg i bl.a Beverly Hills.

Efter ett par dagar kommer man snabbt
in i vardagen igen, förutom med
tidsomställningen och SÖMNEN för min del.
Men det ska väl snart bli bättre....

Nu är min luchtimme strax slut,
och då dyker vår säljare från Midbec upp.
Ska bli kul att se vad han har att visa för
vårnyheter på tapetsidan:)
Det ska ni få se imorgon ......


Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Välkommen hem! Jag ser fram emot att se lite bilder även här på bloggen.



Kram

2011-02-23 @ 22:23:10
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Dansbandsfrun

SV: Åh ja, så gjorde vi när jag var liten. Vi höll till i Falkenberg o Varberg ibland på somrarna o på dit eller hemvägen stannade vi till där "i shoppingens mecka"

Jag är nog tokig men jag vill åka snart igenhahaha

kram

2011-02-23 @ 23:08:11
URL: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
Postat av: Proforma - Irene

Välkommen hem, Lotta! Kul med lite bilder, det ser jag gärna! Hollywoodhusen brukar vara flådiga!

Kram

2011-02-24 @ 01:24:16
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Välkommen hem igen till det kalla Sverige men som du säger borta bra men hemma bäst .man uppskattar aldrigt riktigt det man har när man är borta .

Kul med midbec säljarn det ska bli kul att se vad du bjuder på :) I morgon blir det villa och bomässa

för min del ,men men det brukar inta va som man tänkt sig .Bara en massa värmepumpar och pannor ,jag vill se tapeter och inredning :)

Förstår du har fullt upp med tvätt och osv ,så är det ju alltid när man kommer hem .Men man längtar redan bort efter ett par dar hemma :))) Ha en bra dag .

2011-02-24 @ 08:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0