Reflex

Dotterns rum är färdigtapetserat,
och Louise blev riktigt nöjd med den
smalrandiga tapeten som jag föreslog för henne:

(Fönstret ut mot altanen är nu igensatt och här sitter nu en randig
tapet på tvären, vilket gör att de smala väggarna nu ser bredare ut)

(Härliga färger som varmvitt, champagne, silver och guld
 Tapeten heter "Reflex" och kommer från InTrade)


(Den motsatta väggen har fått samma tapet.
 Här ska fönstret  bytas ut på sikt men det får vänta tills våren)


Ni såg på den översta bilden att min snälle man har påbörjat
att bygga ett elementskydd, som jag så gärna ville ha:-)
Själv har jag nu grundmålat och även täckmålat de 18 "pinnarna"
som ska sitta här sedan:

(Den sista strykningen målar jag när "pinnarna" kommit på plats,
för att då kunna måla över skruvarna också)

Lite småfix kvar att göra härinne,
men snart ska ni få se det färdiga resultatet.....


Kommentarer
Postat av: Karina

Gillar också "Reflex" tapetkollektionen, förstår att dottern blir nöjd!

Spännande att se elementskyddet färdigt!

Ha det bra!

Karina

2011-12-04 @ 19:12:47
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se
Postat av: Proforma - Irene

Det ska bli spännande att se det färdigt! Elementskyddet blir nog pricken över i!

Kram

2011-12-04 @ 23:04:25
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: pysseliten

guldig passar en söt brud :) så fint det blir och elementskydd du kan övertalning Fniss ;))) .

Skönt att hon får flytta in igen såg ju röran ivardagsrummt puuhh vad kläder ungdomarna har ;)

Ha en bra dag dgas för jobb nu .

2011-12-05 @ 06:32:40
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jättetjusigt, tapeten ser fantastisk ut och elementskyddet kommer göra rummet ännu finare!



Kram

2011-12-05 @ 11:51:35
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: pysseliten

då lånar jag på :) I morgon är det dags för corren att ha en inlägg om mig :)) och du vet ju att din blogg kommer med som favoriter .När Nt var här i höstas så ville dom ev ha repotaget till Gotland Linköping Luleå och uppsala :) Dom var tydligen under samma koncern om det heter så :)



Ska försöka att få ta i ett ex Kramis .

2011-12-07 @ 11:32:57
Postat av: pysseliten

idag måste du läsa hos mig :) Kramis

2011-12-08 @ 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0