Stad i ljus

Jag älskar Stockholm!
Tycker det är en underbar stad att strosa omkring i.
Speciellt såhär i "juletider".
Det fotades flitigt med mobilen i helgen,
på många gator och fina skyltfönster.
Fastän jag inte är någon mästerfotograf,
så hoppas jag bjuda på lite julstämning såhär på Luciadagen::















Stockholmsjul invigdes 20 nov 2011, då 30 gator och flera platser i 
vår huvudstad tändes upp med vacker julbelysning.
Belysningsprojektet är ett av Europas största.

Jag har saknat den riktiga julkänslan som brukar infinna sig tidigt hos mig:-(
Har ni kommit i julstämning ännu?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har inte heller kommit in i julstämmningen än. Jag vill verkligen men det här vädret vi har (i skåne) hjälper ju inte till. Snön får komma så stiger nog julkänslorna :).

2011-12-13 @ 15:44:46
URL: http://www.delarilivet.wordpress.com
Postat av: pysseliten

Nej inte direkt julkänsla kom på att jag inte ens har sett en Lucia idag .Men har sålt en hel del lussikatter idag .Nu blir det nya jägarna hemma .

Väntar bara in mannen som håller på i garaget med lill sonens socklar .Och i morgon blit det tapet upp i köket bakom glasskiva . Jag fick va med och välja :)

2011-12-13 @ 20:02:39
Postat av: Proforma - Irene

Nej, ingen julstämning här inte! Jag tycker den borde infinna sig, jag promenerar varje dag från bussen till jobbet och Göteborg är ju full av julljus, körsång, granar och annat. Ska försöka hinna med Liseberg i helgen, kanske kommer den då!

Kram

2011-12-14 @ 23:58:00
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0