Vi jobbar på.......

Arbetet med vårt uterum fortsätter.....
Nu har Jonas fått upp panelen,
mellan skjutdörrarna och taket på insidan.
(sedan ska det även sättas panel på utsidan)
Själv har jag precis grundmålat den med Visir.
Nu ska den torka i ca 2 dagar,
innan jag ska stryka en omgång med täckfärgen.



Jonas har fått hjälp av sin far att borra ner plintarna runt spat,
sedan har han nu också fått på bärlinorna.
Och det har vart ett evigt mätande och grejande.
(Jonas är som tur är inte lik mig, som ju gärna har bråttom
och skyndar på lite för fort ibland;-)


Nu blir det inget mer gjort idag.
Det är dags att slå på Tv:n för att titta på premiäravsnittet för "True Talent".
Jag hörde en snutt från en av deltagarna på radion i veckan.
Tjejen hette Sofia Olsson och var 16 år. Lät riktigt bra!!!
Nu ska jag krypa upp i soffan med min favoritfilt och lyssna
på henne och de andra tävlande.
Ska ni titta på programmet?

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Åhh så härligt ni kommer få det med uterummet när det är klart! Avundsjuk : )

2011-08-24 @ 07:44:32
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: pysseliten

det ser så fint ut ni kommer få det så mysigt med allt .Och tänk att få sitta ute och fast inne och mysa vi har det skönt på vår sitter och ser tv som jag fick när jag fyllde .Men idag blr det inne kväll då vi ska se Rabbit hole med nicole kidman en drama :)

2011-08-24 @ 19:13:31
Postat av: Proforma - Irene

Jag har alltid drömt om ett uterum, perfekt att sätt att göra sommaren lite längre. Bra också för man slipper att plocka in dynorna så fort det kommer några regndroppar, jag är så trött på det! Jag ser fram emot fler bilder framöver.

Kram

2011-08-25 @ 22:22:21
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0