Kulörer i harmoni

Igår kom Alcros nya färgkarta "ad natur" till jobbet.
Kartan består av 30 färger för lugn och ro.
Såhär beskriver de sin nya kollektion:

"Vi människor mår bra av att vara i naturen.
Det finns det mycket forskning som visar.
Att promenera på ängar, i skogen och längs stränder
minskar stress och oro och får oss att koppla av.
Det var härifrån vi lånade kulörerna till vår nya kollektion ad.natur
"
För alla kulörer i ad.natur kollektionen gäller Alcro Kulörgaranti


(pressbilder från Alcro)

De nya färgkartorna finns att läsa HÄR,
eller att hämta i din Alcro-butik.

Tro´t eller ej;-)
Men hos mig finns det just nu inga planer på att måla i höst.
Hur är det hemma hos er?

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

jo planer har jag, får bara se vad som hinns med ;)

2011-08-25 @ 20:33:01
URL: http://antligenmamma.blogspot.com
Postat av: Äna

Har massor med planer... men problemet är att jag och johan har olika åsikter om huset i detta fall......men men. Hur får du jonas till att göra sååå mycket hemma??? kram på dej Loten

2011-08-26 @ 12:06:33
Postat av: pysseliten

ja mannen har målat massor av & som han sågat :)

Men ska ta och spruta ett ikväll då jag ska tésta att lägga & tecket på en tapet och se om det kan bli en fin tavla ;) Måste prova lite . Ha en bra kväll antar att ni provar spat ;)Kram

2011-08-27 @ 09:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0