Ikeabesök

Nu har Telia fått ordning på vårt Internet igen,
och det känns alldeles, alldeles underbart ;-)

Igår dömde Jonas fotboll i Jönköping,
så jag passade på att följa med.
Det var alldeles för länge sedan jag besökte
Ikea och A6. Så det var härligt att tillbringa 5 timmar där.
Förutom batterier, ljus, servetter och annat smått&gott
som brukar finnas i mina kassar när jag åker därifrån,
så hittade jag en fin palm och ett brickbord som ska
placeras ute på soldäcket.

(det svarta brickbordet från Ikea finns också i vitt)

Nu är det strax dags att åka och jobba.
I eftermiddag ska det sen fixas med en dukning,
då vi ska ha gäster ikväll.
GLAD PÅSK kära bloggläsare!!!

Kommentarer
Postat av: pysseliten

ja jag jobbar med men alla kunder verkar grilla ;(

Jag hoppas få till en dukning med på måndag kväll när jag jobbat färdigt helgen och brna kommer på kvällen och inviger nya bordet mannen har gjort :) Ha en bra kväll glöm inte ta kort på duk´ningen ::)

2011-04-23 @ 18:45:50
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jag är också lite sugen på det där brickbordet, det är litet och praktiskt.

2011-04-24 @ 20:39:09
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0