Hemtex flyttar ut

Efter påsk skickar Hemtex ut en ny broschyr som innehåller
alla sommarprodukter som nu är på väg in i deras butiker.
Många inspirerande sommarbilder i härliga färger.
För visst längtar man ut nu!!!






(Pressbilder från Hemtex)

Det gula myggljuset ska inhandlas nästa gång jag besöker butiken.
Passar utmärkt med den gula färgen på vår balkong.
Dessutom är jag glad om myggen håller sig borta,
då jag ofta får stora, otäcka, och kliande bett :(

På tal om Hemtex så skickade jag ju in 2 bidrag till
deras dukningstävling som avslutas på tisdag.
Min "Glittriga nyårsdukning" ligger på andra plats,
och "Påskfest" på sjunde-platsen :)
Det finns många fina dukningar att titta på.
HÄR kan du rösta på din favorit.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Underbart att våren är på G!

Idag blev vi klara med vårt rum, har bild i bloggen. Men överkastet blev inte alls bra.. hihi får köpa ett nytt vitt o spara de andra på vinden ;-)

2011-04-16 @ 18:57:10
URL: http://antligenmamma.blogspot.com
Postat av: pysseliten

röstat måste rösta flera gånger till så du blir etta :) Njuter av vädret en paus bara i allt grävande .

2011-04-17 @ 15:05:58
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Lotta

Alexandra:

Härligt!!! Superfin tapet du valt.

Men håller med om att det blir "pricken över i" med ett vitt överkast:)

Eva: TACK TACK TACK :)))

2011-04-18 @ 06:34:33
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0