Vilken härlig dag!


Förmiddagen tillbringades med att
bära fram utemöblerna till solterrassen.
Nu ska det bara fixas med lite blommor,
och endel annat pynt.
Väderprognosen ser lovande ut för
nästa vecka, så jag hoppas hinna få ordning
även på balkongen och altanen på baksidan till påsk:)


Vid lunch for vi iväg till Lidköping för att se
dotterns fotbollslag spela sin första Dm-match.
Men först hann vi med en god lunch på en mysig
restaurang inne i stan, och ett besök på Rörstrands
och Iittala outlet.Eftermiddagen fortsatte bra,
då dotterns lag vann matchen med 2-1

(Grattis Skövde KIK till segern)

Fotbollsplanen ligger precis intill Vänern och Campingen,
där vi genom åren tillbringat många dagar i vår husvagn.
Så i halvlek tog vi en liten promenad,
och visst fick man lite längtan tillbaka:





Hemma klockan 19 igen, och då tittade våra goda grannar
över och det blev en mysig korvgrillning tillsammans.
Kvällen avslutas nu i Tv-soffan.
Har skrattat en timma åt "pensionärs-jävlarna" på Tv:n
Och nu blir det en film innan det är dags att få lite sömn.
Vilken härlig dag!
Har ni också varit ute och njutit av det fina vädret?


Kommentarer
Postat av: Weronica

Kul att Tessans lag vann :) när jag såg bilden från campingen så tänkte jag tillbaka på alla trevliga Midsommrar vi har tillbringat där. det var tider det Loten. Vi har också fått ut våra utemöbler nu. Gött när allt är klart. Kram

2011-04-18 @ 07:01:59
Postat av: pysseliten

samma här härlig dag :) Vi var med på fotboll sonen spela sen besökte vi korv mojjen i staden . Nu väntar jobb tll 15 sen hem och njuta av vårvädert .

Härliga bilder på campingen vet att vi har varit där ett par nätter och campat .Längtar som bara den att dra en sväng med husvagnen .

2011-04-18 @ 07:14:45
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-18 @ 11:15:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Maud

Visst är det härligt nu=)...man vill ju bara greja en massa ute hela tiden men det är kroppen som sätter stopp...hoppas på lite hjälp av guben med vissa saker;)

Tårtorna såg mumsiga ut!

Fynda du nåt på Rörstrand då;)?

kramar

2011-04-18 @ 15:20:35
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Tänk om man hade en terrass, jag blir så avundsjuk när jag ser dina bilder!

2011-04-19 @ 08:17:43
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0