20år!!!

På jobbet firar vi i dagarna 20-års jubileum!
Det har varit mycket roliga förberedelser,
därav lite tyst på bloggen de senaste dagarna.

Vi bjuder på tårtor som är gjorda av Café Syster Yster :





Colorama-karameller:

Ballonger till barnen:


Denna vackra blomma fick vi igår från vår säljare Doddo på ALCRO:


Ni som bor i närheten av Hjo är Varmt Välkomna in och ta del av
våra fina erbjudanden och smaka på en bit tårta.
Nu är det dags för mig att åka och hämta de nybakta tårtorna som är
beställda tills idag.  Det blir en chokladbotten med vispgrädde,
färska jordgubbar och after eight.
Mina döttrar jobbar extra på "Syster Yster",
och den äldsta har hjälpt till och bakat dagens tårtor.
Nu får vi hoppas att de smakar bra så man slipper "skämmas" ;-)
(Skoja lite! Jag är inte alls orolig för det.
Louise är verkligen jätteduktig på bakning,
och brås inte alls på sin mor
)


Önskar er alla en Trevlig Helg!




Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Så roligt, ha en fantastisk jubileumshelg då!

2011-04-15 @ 08:20:04
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: pysseliten

åhh så kul och vilka fina tårtor :)

Synd att det är en bit annars skulle det va kul att komma förbi .Men men här hemma ska altan bygget dra igång i helgen :) Altan är så gott som klar nu så hoppas kunna sitta ute med vänner där i morgon kväll och äta gott . Kram ha en bra helg

2011-04-15 @ 08:29:56
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: louise

ja det hoppas jag verkligen dom gör så jag slipper skämmas <3 det ska nog inte vara någon fara! puss på dig och ha en bra dag!

2011-04-15 @ 12:28:22
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0