Mitt Hem

Ett nytt nummer av inspirationstidningen "Mitt Hem"
finns nu ute i Coloramas butiker.
Mitt hem colorama
(Tidningen finns i Coloramas butiker, du kan även läsa den här)


I detta färg-glada nummer kan man bl.a
se hur ett ungt par fått sin lägenhet förvandlad
av Coloramas inredningsdesigner:
colorama inredningsdesigner
(På den lilla infällda bilden till höger ser ni före-bilden)

Jag tycker att Judita gjort ett fantasktiskt fint jobb!
Den gula färgen på väggen kommer från Alcros nya ad.10,
(Just den kulören hade jag med hem som färgprov i
förra veckan. Och det lutar åt en om-målning i köket:)

P.S För er som bor i Hjo, eller närheten:
På Tisdag i nästa vecka har vi Färg/Inspirationskväll
hos oss på Colorama Hjo, med just Alcro och den nya fargkartan.
Det finns biljetter kvar. Passa på att boka!!!




Kommentarer
Postat av: Ann i Hjo

Jag har skrivit ett meddelande till dig på fb. Jag tänkte titta förbi imorgon och köpa biljetterna, hoppas att det är OK!

2010-09-29 @ 19:47:28
Postat av: Lotta

Ann:

Vad roligt:)

Jag jobbar bara fm imorgon,

men jag lägger undan åt dig, ifall du vill hämta

senare. kramis

2010-09-29 @ 20:03:42
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0