Eco Studio

Eco Wallpaper har tillsammans med unga, ännu okända,
designers skapat ett helt nytt uttryck i höstens 
utstickande kollektion  från Eco, – Eco Studio.
Med barock´n roll som tema, ska flamingos och LP-skivor
blandas på väggarna:




(En ny form av medaljong finns också i Studio-kollektionen)


För musik-älskaren vore det väl häftigt att inreda ett rum med
denna tapet som ser ut som vinylskivor?
Hade jag haft mera plats skulle jag gärna ha ett sådant rum:)

Jag minns inte så mycket från min tidiga barndom.
Men kommer ihåg att jag som 4-åring fick en röd
grammofon-spelare,från min lika musik-intresserade far.
Det måste varit en av mina roligaste presenter :)

Mängder med LP-skivor hade jag när jag växte upp.
Får mig att fundera på om de finns kvar?
Förmodligen har jag fått med dom från föräldrahemmet någon gång.
Men vid någon flyttning har de säkerligen fått åka till "tippen" :(

HÄR kan ni se ett intressant klipp om ECO STUDIO!


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Jag har med letat efter min lp har ju en del Uggla men hittar dom inte ;( Men får väl ta en rensning på vinden någon gång i framtiden :)

2010-10-19 @ 17:12:03
Postat av: Proforma - Irene

Jag har massor av LP-skivor på vinden, även stenkakor som är sedan urminnes tider! Har faktiskt en spelar också till dom.

Just den tapeten med skivor är jag jättesugen att tapetsera en vägg med i blivande datarummet, vi får se vad det lider.

Kram

2010-10-19 @ 17:18:15
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Anna

ohhh, va läckra...gillar alla tre!

2010-10-20 @ 19:20:56
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0