Boys and Girls III

Mycket "på tapeten" just nu.
(Både privat och på jobbet:)
Då får man ta lunchen till hjälp
för att hinna med bloggandet.

Igår träffade jag 2 tapetsäljare.
InTrade och Ecos representanter
visade sina höstnyheter:)
Och på förmiddagen har vår nye säljare
från Boråstapeter varit och presenterat
både sig, och nyheterna Falsterbo och View.
Dessa visar jag er en annan dag.

Av InTrades 4 nya kataloger har jag
redan visat er pressbilder ifrån 3.
Kvar är då barn och ungdomskatalogen.
En uppföljare av den succefyllda kollektionen,
Boys and Girls:






Boys&Girls i ny tappning, men med några av de gamla
godbitarna som bl.a är rymdfarkosterna,
och tapeten med de rosa hjärtana.
Men här finns också nyheter.
Racingbilar, jaktplan, djungelmotiv,
och Manhattan skyline, som jag tror kommer bli
en storsäljare.
Matchande enfärgade finns till denna prisvärda
tapetkollektion.


NU är det hög tid att fortsätta iordningställandet av
kvällens inspirationskväll, som ska handla om
kommande FÄRGTRENDER!


Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Oj, det verkar vara full rulle! Fina barn- och ungdomstapeter du visar, de är verkligen aktiva tapettillverkarna, det verkar som om det kommer nya tapeter hela tiden.

2010-10-05 @ 23:08:45
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0