Take That

Nu är jag tillbaka igen, efter några dagars uppehåll.
Har haft en mycket kul och inspirerande vecka:)
Och den ser ut att sluta helt perfekt ;)
Är precis hemkommen från jobbet,
och då väntade mig levande ljus och ett glas rött
som mannen dukat fram.
Nu skulle han överraska med att laga middag,
och jag fick lov att bara koppla av.
HÄRLIGT! Ibland är livet allt bra underbart.

Idag blir det inget Idol-inlägg här på bloggen.
Har inte ens hunnit kolla "startlistorna",
Men ett musik-inlägg blir det ändå.

Istället för Idol, väljer jag att skriva om plattan,
 "Progress" som ju släppts idag.
Det är många som väntat på dagen då killarna i Take That
skulle återförenas.
Och det är väl ingen som är intresserad av popmusik
som har missat det.
Det tog 15 år innan Robbie Williams
återigen skulle spela med bandet.
Återföreningen är redan en dundersuccé.
Häromdagen sålde de 1 miljon biljetter,
till den kommande turnén, på bara 1 dag!

På 90-talet var de omåttligt populära och killarna,
som nu blivit män, gjorde och gör fortfarande
de flesta tjejer "knäsvaga" ;)
Den nya singeln, "The flood" som jag lyssnar på just nu,
tycker jag är grymt bra.



Trevlig Fredagskväll till er alla!
Vi "ses" igen efter jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0