Rocktema i Idol

6 Idoler tävlar i Kvällens tema, som  är ROCK.
Ska bli spännande att se och höra.
Gästartist ikväll är förra årets deltagare,
Tove Styrke, som ju då kom på 3:e plats.
Minns ni hur grymt bra hon var när hon förra året sjöng.
"I wish I was a punkrocker"



Nu har Tove spelat in en ny skiva och debutsingeln
"Million Pieces" finns att lyssna på här.

Låtvalen och startordningen till kvällens avsnitt i Luleå finner ni här.
Mina tummar hålls ikväll hårt för att vi ska få en "ny Tove".
Jag hoppas på att Elin Blom gör bra ifrån sig med sin låt
"I surrender", och att hon får vara kvar i tävlingen :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha...samma musiksmak har vi INTE, jag tycker Elin är rätt dålig och blek jämfört med alla andra :)

Jay är helt klart min favorit!

2010-11-13 @ 23:55:48
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0