Uteplatsen

Måndag igen!
Nu har redan halva maj gått, och jag har fortfarande
inte fixat någonting ute.
Utemöblerna står fortfarande i garaget.
Vädret har bidraget till att lusten uteblivit,
men också tiden.

Jag har i ett par veckor jobbat extra,
då chefen varit på semester.
Åkt hemifrån klockan 07,30 varje dag,
för att komma hem 11 timmar senare.
Jag verkligen älskar mitt jobb och har trivts
som "fisken i vattnet" med att jobba extra.

Idag börjar mitt ordinarie schema igen,
och jag jobbar bara 4 dagar den kommande veckan.
Så nu har jag endel att ta igen som hamnat
på eftersläp. Bl.a ligger jag efter med bloggläsandet.
Så i veckan ska jag ta mig tid att gå igenom allt jag missat.

Önskar er alla en ny bra vecka.
Har ni några speciella planer?
Är uteplatsen fixad hos er?

(Den fina bilden kommere från Programmet "Bygglov")


Kommentarer
Postat av: Barbro Karlssonr

Hej

Vår altan håller på att byggas då den förstördes av snön. Känns inte helt lugnt då vi har en student i år (sonen) men det mesta brukar fixa sig. Funderar mycket på vilka utemöbler vi ska ha. Behöver ha möbler man kan sitta vid och käka men även slappa i. Två grupper kan bli för mycket på vår altan så det blir en svår nöt att knäcka. Ha en bra vecka i er Coloramabutik. Jag är på väg till Malmö för ringledarmöte.

Barbro

2010-05-17 @ 07:42:44
URL: http://coloramamariestad.blogspot.com
Postat av: Anna

Tänkte bara fråga vart ni har köpt eran säng. Tycker att den va superfin :)

2010-05-17 @ 12:07:28
Postat av: Pysseliten

nej inga planer än :))) Men vill ju ha en panelvägg i köket . Men först blir det mallis 14 dar så vi får se senare i sommar .

Men jag önska jag hadde wn sådan fin ute plats som bilden .

2010-05-17 @ 16:38:12
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Anna

ihhh..nää jag ligger oxå efter..både med trädgård och uteplats! denna och nästa hoppas jag kunna komma igång, men här nere i småland är det så jäkla trist väder så man vill ju inte vara ute. MEN tänkte iallfall börja den här veckan med att planera ett äppelträd och ett plommonträd...vi får väl se om det blir av :)

2010-05-17 @ 21:53:22
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Planer finns alltid, det är tid och pengar som tryter!

En del möbler har kommit på plats i hopp om att vi ska kunna sitta ute! Än har det inte blivit av... vill ha värme nu!

Kram och ha en fin vecka du med!

2010-05-18 @ 01:06:26
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Anna: TACK! Ja, jag är riktigt förtjust i säng-gaveln.

Den är köpt från Ellos, och fanns även i svart tror jag :)

2010-05-18 @ 22:43:58
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0