Belle Rose

Ni har fått se mycket tapetnyheter den senaste tiden.
Smaken är ju bekant som baken ;)
Och oavsett om det är en tapet jag gillar eller ej,
så vill jag alltid visa er alla tapetnyheter som kommer i min väg.
Och det blir som ni förstår en hel del:)))
Därmed blir man också lite "kräsen",
och det är inte alla nyheter jag stöter på som 
får mig att "hoppa av glädje"
Men häromdagen hände det!!!


För första gången önskade jag att Gustav var en tjej ;)
Men jisses vilken beslutångest jag hade haft.
För vilken tapet skulle jag valt av dessa sockersöta godingar???
Såååå, mitt val hade nog blivit en mix av alla de rosa.

(Jag pratade ju häromdagen om att "våga" lite extra.
 Och denna mixade hörna skulle passa utmärkt för en "rosa-älskare" som mig)

Ränder, Paisley-mönster, blommor, hjärtan, fåglar,
prickar i färgerna rosa, cerise, rött, men också lite svart,turkos och grönt.
Belle Rose är en härlig blandning!!!!








Som ni nog förstår efter att ha sett dessa bilder,
så är tankarna på en tapetsering i 8-årige sonens rum nedlagd.
Men jag har ju 2 äldre döttrar också:)))
Nu är ju de i tonåren, vilket medför att de inte är så lätta att "övertalas"
Men ni kan räkna med att försök ska göras, och jag vet vart jag ska börja ;)



Det finns även en "lapptäcksliknande" fondvägg i denna kollektionen.
20 härliga möster består detta av:


Som om inte detta är nog så finns det lika snygga tyger
och även påslakan-set att beställa till denna kollektionen:))
Jag säger bara *ME LIKE A LOT*


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vilka ljuvliga tapeter! Ska göra om i Hannas rum tänkte jag, så detta var ett bra tips!



Ang moset så ska jag def testa det =)



Ha en trevlig helg du med!

Kram

2010-05-21 @ 10:03:27
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Läckra mönster och färger! På senare tid dras mina ögon till paisleymönstrat, varför vet jag inte för jag har aldrig gillet det tidigare! Tyget på stolarna på första bild är typiskt ett sådant!

Trevlig helg, Lotta!

Kram

2010-05-21 @ 22:53:53
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: A-K

Jättefina tapeter, tycker att jag ser scrapbooking papper tema ........ =)

2010-05-24 @ 23:01:57
URL: http://flottebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0